پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
یکی از منابع عمده کسری بودجه دولت ها ، حقوق پرسنل و مخارج شرکتی است. شرکت ملی گاز ایران با میانگین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پرداختی به هر پرسنل خود، رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته می باشد. معلوم نیست که پرسنل خدوم این شرکت تخم طلا می گذارند یا رنگ خون متفاوتی با دیگران دارند. بی عدالتی در پرداخت ها حتی با تصویب قوانین خاص، محکوم بوده و هست و خواهد بود. بررسی سرانه هزینه پرسنلی شرکت‌های دولتی در ۵ سال منتهی به ۱۴۰۰، نشان می‌دهد شرکت ملی گاز ایران با میانگین ۶.۱ میلیارد ریال به ازای هر نفر در سال، رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته بوده است. کسی نیست که بپرسد چرا باید نسبت به پرسنل وزارت نفت و خصوصا شرکت ملی گاز ، این حد ویژه بینی صورت پذیرد؟

شعارسال: شرکت ملی گاز ایران با میانگین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پرداختی به هر پرسنل خود، رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته است.

شرکت گاز ایران ،رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته+ عشق و حال با شما و بدبختی از ما

بررسی سرانه هزینه پرسنلی شرکت‌های دولتی در ۵ سال منتهی به ۱۴۰۰، نشان می‌دهد شرکت ملی گاز ایران با میانگین ۶.۱ میلیارد ریال به ازای هر نفر در سال، رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته بوده است.

سال ۱۳۹۸، بانک توسعه صادرات جای شرکت ملی گاز را بعنوان بیشترین هزینه سرانه پرسنلی گرفته بود.

شرکت گاز ایران ،رکورددار بیشترین هزینه برای پرسنل در ۵ سال گذشته+ عشق و حال با شما و بدبختی از ما

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 15خرداد1402، کدخبر: 784100،diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
2
0
ما که شرکت گاز کار می کنیم ، دریافتی سال ۴۰۰ مون به ۱۵۰ نمی رسد
مدیر پایگاه

سلام 
شما رو گویا دوست نداشتن،فیش های پرسنل وزارت نفت نجومی است و الزاما باید کاهش پیدا کند. مفت بری هم حدی دارد. اگر تو توی آفتاب جنوب زحمت می کشی، فلان کارشناس و کارمند و کارگر هم زحمت می کشه. یعنی چه که تو ویژه ببری و دیگران خاک و کاه بار کنند. 
طرح مستثنی شدن وزارت نفت از نظام پرداخت هماهنگ،الزاما باید لغو شود. اگر دوستان نفتی، تمایل ندارند، استعفا دهند. عزیزان زیادی هستند که با نیم قیمت اونا، بهتر از وضع موجود کار می کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین