پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
نهاد‌های دولتی و عمومی کشور تبدیل به قوطی‌های خیارشور درب بسته شده است. آنچنان از ضعف نظارت مردمی در رنج هستیم و دل خون از وعده درمانی و شعار گرایی مدیران که قابل بیان نیست. برخی از مدیران در این سامانه کم نظارت حتی به تخیل فروشی روی آورده اند و تقلیل گرایی. یک پارکچه افتتاح می‌شود و ادعا می‌گردد فاز اول طرح تبدیل شهر به باغ شهر است. لعنت بر این حجم ناکارامدی و فساد و بی عرضه گی. در خصوص طرح ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری تهران، انتظار از آقای زاکانی بر این است که ریز برنامه‌های و اقدامات طرح و بودجه پیش بینی شده و خروجی‌های مورد انتظار را بر اساس زمان بندی مرحله‌ای ارایه کند. بسم الله جناب شهردار.

شعار سال: شهردار تهران گفت: ظرفیت‌های گردشگری زیرمجموعه شهرداری تا ۶ ماه آینده و یا حتی زودتر از این موعد سر و سامان خواهد گرفت.

ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری تهران تا زمستان +بازهم وعده، بازهم سه گانه فشار-فرصت-توجیه؟!
اظهار کرد: ما ناظر بر هلدینگ گردشگری، در حال جمع کردن و ساماندهی کل ظرفیت‌ها هستیم تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت بزرگ در تهران بهره بهتر و بیشتری برای مردم ایجاد کنیم.

شهردار تهران همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد امکان بهره‌مندی از ظرفیت‌های بزرگ گردشگری پایتخت در ابعاد مختلف وجود دارد، می‌خواهیم بخش‌های مختلف گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و مسیر برای ارائه خدمت به مردم و حتی کسانی که از سایر کشور‌ها به تهران سفر می‌کنند، بیش از پیش فراهم شود.

وی در خصوص زمان راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران و تجمیع ظرفیت‌های این حوزه، گفت: تا ۶ ماه آینده و حتی زودتر، ساماندهی این ظرفیت‌ها به نتیجه خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۳۳۱۰۰۰۳۷۸، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین