پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
بانک ملی با تعریف طرحی جدید برای اعطای تسهیلات بنام طرح مهربانی ، اقدام به ارایه وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان کرده است. وامی که یکصد میلیون تومان بالاتر از متوسط وام های اعطایی متشابه توسط سایر بانک ها بوده و بجای مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه یا سه ساله، دارای مدت بازپرداخت پنج ساله یا شصت ماهه می باشد. از دیگر مزایای این طرح ، تسهیل در شیوه تقاضای وام بشکل حضوری و اینترنتی ( از طریق سامانه بام) و همچنین تعریف رویه پرداخت استاندارد برای رعایت عدالت در دسترسی شهروندان به وام است. بر اساس اطلاعات دریافتی، طرح مهربانی، مورد توجه مشتریان زیادی در بانک ملی قرار گرفته و همچنین بسترساز حضور مشتریانی جدید برای بانک شده است.

شعارسال: پیرو دستور بانک مرکزی برای افزایش سقف وام‌های قرض الحسنه به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، بانک ملی ایران دست بکار شده و تحقق این مهم را در برنامه‌های اولویت دار خود قرار داد.

آشنایی با طرح مهربانی یا طرح ویژه تسهیلات بانک ملی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان بدون مسدودی

طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن، بدون مسدودی اصل سپرده یا درصدی از وام و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. منابع تامین مالی طرح از صندوق قرض الحسنه بانک ملی بوده و شرایط دریافت، بر اساس متوسط کارکرد حساب مشتریان است. مشتریان بانک ملی براساس مبلغی که از ۱ ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه نهال / مهربانی) افتتاح حساب نموده و تقاضای دریافت وام داشته باشند.

آشنایی با طرح مهربانی یا طرح ویژه تسهیلات بانک ملی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان بدون مسدودی

نکته قابل تاکید این است که طرح سقف مهربانی بانک ملی را نباید با رویکرد سپرده گذاری ثابت دنباله گیری نمود و تاکید طرح بر میانگین کارکرد حساب قرار دارد. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کارمزد چهاردرصد و طی دوره‌های مشخص شده از سوی متقاضی تعیین خواهد شد. دوره بازگشت وام حداقل شش ماه است، اما گزینه‌های بازگشت یک سال، ۱۹ ماه، دو سال، ۳۰ ماه، سه سال، ۴۲ ماه، چهار ساله، ۵۴ ماه و حداکثر پنج ساله را نیز پیش رو خواهید داشت. از طرف دیگر، برای پاسداشت اعتماد مشتریان به بانک ملی و شریک شدن مشتریان در سود حاصل از رسوب حساب شان، وام قرض الحسنه پرداختی در طرح سقف مهربانی بجای سود ۲۳ درصدی مصوب بانک مرکزی، در قالب سود ۴ درصدی قرض الحسنه ارایه و پرداحت می‌شود.

تعداد بازدید : 252

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین