پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
شهردار و یک عضو شورای شهر چهاردانگه به اتهام ارتشا و فساد مالی دستگیر شدند. پیش از این محمد عفیفی بعنوان شهردار چهاردانگه بوده و آقایان علیرضا خزایی ، رضا داستان ،روح اله ثابتی،ابوالفضل بیاتیان ، حمزه علی خوارزمشاهی بعنوان اعضای شورای شهر هستند.

شعارسال: یک منبع آگاه از دستگیری شهردار و یکی از اعضای شورای شهر چهاردانگه و یکی از دلالان حوزه ملک خبر داد.

وی اتهام این افراد را ارتشا و فساد مالی دانست و گفت: این دستگیری با حکم دستگاه قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد.

دستگیری شهردار، یک عضو شورای شهر و یکی از دلال های حوزه ملک شهر چهاردانگه

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

بعد از گذشت دو سال و اندی از عمر شورای ششم در شهر چهاردانگه در دی ماه ۱۴۰۲ برای چندمین بار شهردار این شهر با حکم قضایی دیوان عدالت اداری تغییر یافت و محمد عفیفی مجدداً سکان‌دار شهرداری چهاردانگه شد. در پی صدور حکم قضائی و دستور موقت از سوی شعبه ۴۵ دیوان مبنی بر جلوگیری از اجرای مصوبه شماره ۹۸ و ۹۹ شورای شهر چهاردانگه تا صدور حکم از سوی دیوان و دستور استاندار تهران و فرماندار اسلامشهر مبنی بر اجرای این حکم، محمد عفیفی در اواخر دی ماه ۱۴۰۲ به همراه نماینده دفتر شهری و شورا‌های استانداری و معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر در ساختمان شهرداری چهاردانگه حضور یافت و به‌عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

دستگیری شهردار، یک عضو شورای شهر و یکی از دلال های حوزه ملک شهر چهاردانگه

خوارزمشاهی رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه با بیان اینکه خوشبختانه اعضای شورای ششم همه یکدست و همراه بوده و برای خدمت آمده‌اند، تأکید کرد: جابه‌جایی شهرداران در دو سال اخیر موجب عقب‌ماندگی شهر و برجای ماندن پروژه‌های عمرانی و خدماتی به شهروندان شده است. متأسفانه شهر چهاردانگه مانند شهری بحران‌زده است که مشکلاتی با حریم شهر‌های تهران، شهر آفتاب و اسلامشهر دارد و درآمد حاصل از عوارض شرکت‌های مطرح این شهر به خزانه دولت می‌رود و با جابه‌جایی شهردار عملاً این شهر تعطیل شده و پروژه احداث ایستگاه مترو و پروژه‌های نیمه‌تمام در زمان مقرر به سرانجام نمی‌رسد.

دستگیری شهردار، یک عضو شورای شهر و یکی از دلال های حوزه ملک شهر چهاردانگه

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین