شعارسال: به تازگی برخی از کانال های خبری از دستگیری برخی مدیران شهرداری به علت فساد مالی و ارتشاء خبرداده بودند .شهریور امسال نیز خبرهایی مبنی بر دستگیری یکی از مدیران شهری در بخش حقوقی شهرداری تهران به جرم رشوه و پُست‌فروشی از سوی دادسرای ناحیه ۳۷ در فضای مجازی منتشر شد.

آن زمان شهردار تهران در توضیح درباره بازداشت یکی از مدیران حقوقی شهرداری تهران به رسانه گفته بود: این اتفاقی که بیان شد در رسانه‌ها در حقیقت کار مجموعه داخل شهرداری است؛ یعنی یک کار صیانتی از داخل خود مجموعه شهرداری صورت گرفت و تا ابعاد آن روشن نشود، قابل توضیح بیشتر نیست. او تخلفات انجام‌شده را در برابر حقوقی که برای شهر در راه مبارزه با فساد کسب شده، ناچیز دانسته و گفته در این مدت توانسته‌ایم ۱۷‌هزار‌و ۷۰۰ میلیارد تومان در محاکم از حقوق را به نفع شهرداری صیانت کنیم و همچنین بالغ بر هفت‌هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اماکن را پس بگیریم. ما یک اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم، بنا نداریم سروصدا کنیم و بگوییم. مواجهه با فساد را وظیفه خود می‌دانیم. در گذشته هم این کار را کردم. امروز شیوه مواجهه با فساد برای خودم این است که بتوانم استیفای حقوق مردم به‌صورت عملی داشته باشم، این شرایطی که درباره یکی از مدیران شهری اتفاق افتاده، در مسیر رسیدگی است و در صورت روشن‌شدن ابعاد آن به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اما ابعادش قابل‌مقایسه نیست با کارهایی که ما داریم می‌کنیم.

توضیح زاکانی درباره دستگیری های جدید در شهرداری

علیرضا زاکانی درخصوص شایعات دستگیری برخی چهره ها در دفتر شهردار گفت : کسی را در دفتر شهردار نگرفته اند . وی درخصوص اخبار منتشر شده درخصوص دستگیری برخی مدیران در شهرداری منطقه 12 هم توضیح داد:‌ما سازمانی هستیم مانند همه سازمان های دیگر اگر هم مشکلی داشته باشیم خودمان دنبال می کنیم ودیگرانی هم  که این مسائل را دنبال می کنند از ما صیانت می کنند .

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 15اسفند1401، کدخبر: 30862،ecoiran.com