پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
احمدی نژاد بعد از سکوت چندماه در موضوعات مختلف سیاسی کشور، درباره حمله ایران به اسرائیل بیان کردکه هر کشوری به صورت غیرقانونی به سایر کشورها حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند چراکه این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.برخی از تحلیل گران ، واکنش احمدی نژاد به عملیات وعده صادق را از نظر سیاسی، واکنش دیرهنگام و تاخیری ارزیابی کرده اند.

شعار سال:با موضع گیری صریح سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین در حمایت از پاسخ موشکی – پهپادی ایران به اسراییل، انتظار افکار عمومی و رسانه‌ها برای واکنش محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری اسبق، بالا گرفت تا جایی که برخی رسانه‌ها، واکنش خاتمی را با سکوت احمدی‌نژاد مقایسه کردند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور اسبق کشورمان در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان درخصوص عملیات تلافی جویانه ایران در سرزمین‌های اشغالی و در پاسخ به حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، تصریح کرد که این حمله حق ایران بود. هر کشوری به صورت غیرقانونی به سایر کشورها حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند چراکه این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

واکنش احمدی نژاد به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل در  ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ + دیرهنگام و تاخیری اما خوب

لازم به توضیح است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ یا صدها فروند موشک و پهپاد، به نقاط مختلفی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرد. این عملیات در پاسخ به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد که طی آن، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان به همراه ۶ نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

توضیح حاشیه ای اینکه، گویا چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک(عمل افتادگی پلک) تغییر کرده است . همچنین بحث کشور خطاب کردن اسرائیل ، سبب هجمه به ایشان شده است.

برخی از رسانه ها در این خصوص نوشتند که ، هر چند در نگاه اول سخن او در حمایت است اما جمله او در قاموس و ادبیات اصول‌گرایی و در قالب شعار «اسراییل باید محو شود» نمی‌گنجد زیرا او برای اسراییل هم از واژه «کشور» استفاده کرده و قضیه را به حملات دو کشور تقلیل داده در حالی که همه به یاد دارند در موضع رییس جمهور چگونه از محو اسراییل سخن می‌گفت و حالا پیرانه‌سر دیپلمات شده است. آنجا و در زمان و موقعیتی که باید دیپلمات می‌بود و جز به منافع ملی نمی‌اندیشید غره به درآمد سرشار نفتی یا اطلاع از برخی اسرار به گمان خود در مجامع جهانی شعار سر می‌داد و هولوکاست را انکار می‌کرد و موجب تشدید حساسیت غرب به فعالیت‌های هسته‌ای ایران که از سال ها قبل با احتیاط دنبال می‌شد و حالا که ملاحظات قبلی فروکاسته و دیگران آشکارا علیه اسراییل موضع می‌گیرند او دیپلمات شده است!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: واکنش احمدی نژاد به حمله ایران به اسرائیل ، حمله اسرائیل به رفح برای حذف حماس ، موضع گیری های احمدی نژاد در سال جدید ، موضع گیری های احمدی نژاد در سال 1403 ، موضع گیری های احمدی نژاد در سال ۱۴۰۳ ، موضع گیری احمدی نژاد درباره حمله نظامی ایران به اسرائیل ، گرایش اسرائیل به افزایش فشار تحریم بر ایران ، علل موضع گیری های سیاسی احمدی نژاد ، احمدی نژاد در نوروز 1403 کجا بود ، عملیات تلافی جویانه ایران در سرزمین‌های اشغالی ، جنگنده‌های ارتش اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان ، واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه ، اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه ، واکنش احمدی نزاد به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ، واکنش دیرهنگام احمدی‌نژاد به وعده صادق ، عمل زیبایی پلک محمود احمدی نژاد ، عمل افتادگی پلک محمود احمدی نزاد ، موضع گیری سید محمد خاتمی در حمایت از پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیل
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین