پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران، با بيان اينکه پسماند را مي‌توان به عنوان ثروت نگاه کرد، گفت: سياست ما اين است که براي شرکت‌ها و برندهاي خارجي که با آوردن سرمايه بخواهند بخشي از توليد خود در حوزه صنايع مرتبط با پسماند را اينجا انجام دهند، امتيازاتي قائل شويم.

شعار سال : حسين جعفري با تاکيد بر اينکه اگر در بخش پسماند کمک دولت را داشته باشيم، حتما مي‌توان از آن به عنوان ثروت و سرمايه نگاه کرد و در غير اين صورت امکان استفاده مطلوب وجود ندارد، افزود: کارخانه‌هاي زباله‌سوز در همه جاي دنيا بورس دارند و از نظر تجاري بسيار به صرفه هستند. در ايران نيز استقبال خوبي از بورس پسماند و کارخانه‌هاي زباله‌سوز صورت گرفته و مي‌توان اميدوار بود که دولت برق توليدي اين کارخانه‌ها را خريداري کند.

به گفته وي اين در حالي است که دولت مي‌تواند با تلاش بيشتر و افزايش قيمت نسبت به وضعيت فعلي، امکان و زمينه سرمايه‌گذاري خارجي در ايران را فراهم آورد.

وي در ادامه با بيان اينکه در زمينه توليد کارخانه‌هاي زباله‌سوز، سرمايه‌گذاري مناسبي از سوي کشورهاي ديگر صورت گرفته و اظهار کرد: کشورهايي از جمله آمريکا، فرانسه، اسپانيا، آلمان، ايتاليا، هلند، چين و... در زمينه توليد برق و استفاده از صنعت بازيافت موفق عمل کرده‌اند.

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران، در ادامه تصريح کرد: سياستي که ما در پيش گرفته‌ايم، قائل شدن امتياز براي سرمايه‌گذاران و شرکت‌ها و برندهايي است که علاقه‌مند باشند بخشي از نيازهاي خود در حوزه صنايع مرتبط با پسماند را در ايران توليد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ نشرخبر : 3 آذر 1394 کد مطلب : - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین