پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از رشد ۲۲ درصدی نشست و برخاست پروازهای داخلی در ۸ ماه اول امسال خبر داد و گفت:‌ امروز تمام سامانه‌های پروازهای کشور فلایت چک شده‌اند.

شعارسال: رحمت‌الله مه‌آبادی در نشست خبری نمایشگاه راهسازی و راهداری اظهار کرد:‌ شاهد رویداد بزرگ در افزایش ترافیک هوایی در ایران هستیم، بر اساس آمار 8 ماهه امسال در نشست و برخاست حدود 22 درصد در پروازهای داخلی رشد و یک درصد کاهش در نشست و برخاست در پروازهای خارجی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد:‌ همچنین 11 درصد رشد پروازهای عبوری در مقایسه با شال گذشته داشته‌ایم، در مسافری هم 24 درصد و در پروازهای خارجی 2 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که اتفاقات پسابرجام باعث رشد آمارها بوده است، افزود: سال گذشته چالش های زیادی داشتیم که بحران غیرعملیاتی شدن بسیاری از سامانه‌های نشست و برخاست به دلیل نداشتن فلایت چک داشتیم. امروز تمام سامانه‌های پروازهای کشور فلایت چک شده‌اند و وضعیت بسازی خوبی داریم.

وی با بیان این‌که مشکل فرسودگی در سامانه‌های ارتباطی داشتیم، گفت: به دلیل محدودیت منابع با معضل فرسودگی این سامانه‌ها مواجه هستیم. تا سال گذشته به ارزیابی سطح سرویس مسافران پرداخته نمی‌شد که یکی از غفلت‌های تارخی صنعت حمل و نقل هوایی بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به مبارزه با رانت، افزود: تهدید دارایی‌ها به عنوان یکی از زمین‌داران کشور یکی از مسائلی بود که به آن توجه کرده‌ایم و در این زمینه املاک مستندسازی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28آذر1395، کدخبر: 1270736: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین