پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام فراخوانی برای طراحی یادمان هنری میدان حضرت ولیعصر (عج) از تمام هنرمندان دعوت کرد تا طرح‌های خود را ارائه کنند.

شعارسال : با توجه به اهمیت این میدان به‌عنوان یکی از میادین شاخص و با هویت شهری، علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به این سازمان ارائه کنند.

شرکت‌کنندگان باید به مفهوم انتظار از نظر مذهب تشیع، منجی عالم بشریت (حضرت قائم آل محمد)، مفاهیم مرتبط با مهدویت و ولایت و همچنین مطابق با فرهنگ ایرانی - اسلامی و همچنین استفاده مناسب از مفاهیم زیبایی‌شناسی در منظر شهری و در نظر گرفتن چشم‌اندازهای پیاده و سواره در محورهای ارتباطی، محوطه میدان و کارکردهای مختلف اثر توجه کنند.

هنرمندان برایث ثبت نام در فراخوان تا 24 بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران به نشانی www.zibasazi.ir فرم ثبت نام را دریافت و همراه طرح‌های پیشنهادی و مدارک به دبیرخانه مراجعه کنند. داوری این رویداد در دو مرحله (28 بهمن‌ماه 1394 و 21 فرودین 1395) انجام می‌شود.

مهندس مهدی چمران، دکتر مهدی حجت، دکتر سیدمحسن حبیبی، استاد طاهر شیخ‌الحکمایی و دکتر اصغر کفشچیان‌مقدم هئیت داوران این رویداد هستند.

اولویت اجرای طرح برگزیده با هنرمند طراح اثر است و در صورت تشخیص عدم توانایی و امکانات اجرایی لازم برای اجرای طرح توسط هنرمند صاحب طرح، مجری ذی‌صلاح طی فرآیند قانونی توسط سازمان زیباسازی تعیین می‌شود. در صورت توافق با هنرمند، نظارت عالیه بر کیفیت هنری و زیبایی‌شناسی اجرای اثر، به طراح واگذار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با تلفن 22969742 تماس بگیرند یا به وب‌سایت www.zibasazi.ir مراجعه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 ، کد مطلب : 94090704606 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین