پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
عضو شورای شهر تهران در خصوص کسانی که به دنبال سیاسی کاری در حادثه پلاسکو هستند اظهار داشت: سیاسی‌کاری در حادثه پلاسکو در واقع فرار رو به جلو کسانی است که نمی‌توانند پاسخگوی مسئولیت خود باشند و سعی دارند تا با غبارآلود کردن فضا از روشن شدن حقیقت موضوع برای مردم جلوگیری کنند.

شعارسال: رضا تقی‌پور عضو شورای شهر تهران در خصوص کسانی که به دنبال سیاسی کاری در حادثه پلاسکو هستند اظهار داشت: ما قبلا مفصل درباره مدیریت یکپارچه شهری صحبت کردیم و اینکه اختیاراتی که در اختیار شهردار و شورای شهر نیست باید در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد؛ اما در حال حاضر هر نهادی در مدیریت شهری هر مسئولیتی دارد باید پاسخگوی کار خود باشد.

وی افزود: شهرداری در بحث پایان کار، بحث صدور مجوز و کنترل ساخت به وظیفه خود عمل می‌کند ولی در مورد نحوه استفاده از اماکن کارگاهی وزارت کار مسئول است و اختیار پلمپ این امکان هم به دست وزارت کار است.

عضو شورای شهر تهران گفت: سیاسی‌کاری در حادثه پلاسکو در واقع فرار رو به جلو کسانی است که نمی‌توانند پاسخگوی مسئولیت خود باشند و سعی دارند تا با غبارآلود کردن فضا از روشن شدن حقیقت موضوع برای مردم جلوگیری کنند.

تقی‌پور گفت: مردم قطعا با هوشنمدی مسائل را دنبال می‌کنند و مهم تر اینکه در شورا تصویب شد کمیته‌ حقوقی تشکیل شود و وظایف و ماموریت‌ها را دوباره مرور کند.

وی ادامه داد: مجلس و دستگاه قضایی هم باید وارد این پرونده شوند تا اگر از مسئولی یا وزارت‌خانه‌ای قصوری سرزده باشد مورد بررسی قرارگیرد و اقدامات لازم انجام شود.

عضو شورای شهر تهران در خصوص پیشنهاد حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت گفت: این یک بحثی است که اجباری در آن نیست ولی برای جلوگیری از ایجاد ناهماهنگی لازم به نظر می‌رسد.

تقی‌پور تصریح کرد: الان شهرداری و مدیریت شهری مطالبات زیادی در حوزه‌های مختلف مالی، قانونی و حقوقی از دولت دارد که عدم ارتباط مناسب این دو نهاد باعث شده تا مشکلات بیشتر شود و موارد کمتر پیگیری شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار خبر 10 بهمن 1395، کدمطلب: 1020122 ،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین