پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
در برنامه گفتگوی ویژه دیشب ، آقای رئیس جمهور فرمودند، سالانه ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کردند و بلافاصله تاکید کردند که این رقم ، رقم بسیار بالایی است!! یعنی در چهار سال دو میلون و هشت صد هزار شغل!!!

شعار سال: اگر جمعیت ایران را ۷۰ میلیون نفر فرض کنیم با یک حساب سر انگشتی و تناسب ساده برای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می شود ۱۰۰۰ شغل !! غیر از این است؟
حال اگر جمعیت مشکین شهر را ۱۸۰ هزار نفر فرض کنیم سهم مردم شهرستان از این مقدار اشتغال، می شود سالانه ۱۸۰۰ نفر، که در چهار مساوی است با ۷۲۰۰ شغل !!!!!
خدا وکیلی من از تمام مسئولان و مدیران و نماینده فعلی و قبلی مشکین شهر و استاندار محترم می پرسم آیا در چهار سال گذشته در این شهرستان ۷۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است ؟؟ اگر اینگونه بود که کمر معضل بیکاری در شهرستان شکسته می شد!! و اساسا در این شهرستان بیکاری باقی نمی ماند!!
آیا مسئولان استان می توانند مشخصات ۷۲۰ نفر از این جدیدالاشتغال ها را (یعنی یک دهم رقم مورد ادعای خود را) در سایت اداره کار یا فرمانداری منتشر کنند( تا امثال بنده را سیه روی بکنند چون لابد غش داریم و این همه شغل های ایجاد شده توسط دولت را نمی بینیم!! )
البته این تناسب و فاجعه در مورد همه شهرستانهای استان کمابیش صادق است! حال باید منتظر باشیم ببینیم کدام یک از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به خاطر سهم تقریبا "صفر” مردم شهرستان از رقم دو میلیون و هشتصد هزار فرصت اشتغال تولیدی دولت تدبیر و امید و راستگویان ، فریاد خواهد کشید و کدام یک از مسئولان استان پاسخ بیکاران تحصیل کرده مشکین شهر را خواهد داد؟؟
می گویند ، آموزگاری از دانش آموز کلاسش پرسید؛ آن صحنه ای را که گفته بودم نقاشی کنی، بیاور ببینم. قرار بود صحنه یک علفزار را نقاشی کنی که چند تا بزغاله در آن مشغول چریدن هستند. دانش آموز ورقه نقاشی را به دست آموزگار داد. آموزگار با تعجب گفت؛ این که یک ورقه سفید است، پس علف کو؟ و دانش آموز گفت؛ بزغاله ها خوردند! معلم با عصبانیت پرسید؛ بزغاله ها کجا هستند؟ و دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟! علف ها را خوردند و رفتند!


نویسنده: محمود عباسزاده ی مشگینی

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خیاونیوز، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 27338: www.khiav-news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
مشکل اینه که حرف زدن کنتور نمیندازه
مردم از بیکاری روز به روز وضعشون بد تر میشه
اصن مگه همین اقا نبود که میگف شما فکر هم میکنید؟مگه میشه 1میلیون شغل ایجاد کرد؟حالا چطوری میشه 700هزار تا ایجاد کرد؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
به چه کسایی تعلق میگیره به نور چشمی ها وزن های خوب واقازاده ها م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین