پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهرضمن انتقاد از تعطیلی جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: به نظر می‌رسد جلسات علنی را تا انتخابات تعطیل کردند تا تعرضی به مدیریت فعلی شهر نشود.

شعارسال: رحمت الله حافظی صبح امروز در نشست خبری که در مطبش برگزار شد، با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای جلسات شورای شهر با بیان اینکه هفته قبل چمران طی مکاتبه‌ای، اعلام کرد بدلیل همزمانی نمایشگاه کتاب که بزرگترین فستیوال فرهنگی است، جلسه علنی شورا تعطیل است گفت: حال جای سوال است که چندنفر از اعضای شورا در این افتتاحیه شرکت کردند؟ که بنا به اطلاعات دریافتی تنها چند نفر شرکت کرده بوده و لزومی نداشت جلسه تعطیل شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی جلسه هفته آتی به دلیل قرار گرفتن در هفته تبلیغات طبیعی است، اما جای سوال است که چرا جلسه امروز هم تعطیل شد افزود: به نظر می‌رسد جلسات علنی را تا انتخابات تعطیل کردند تا تعرضی به مدیریت فعلی شهر نشود و این خود رای بودن رییس شورای شهر جای تعجب دارد.

حافظی با بیان اینکه تعطیلی جلسات شورا طی دو هفته تخلف رییس شورای شهر است اظهار کرد: یک ماه است که درخواست نطق پیش از دستور ارائه کردم اما می‌گویند شش نفر جلوی شما در نوبت هستند، اما گویا از دستور نطق خارج شده است. اجازه برگزاری نشست در ساختمان شورای شهر را به دلیل شائبه تبلیغات به من ندادند؛ اما مسئله این است که من کاندید نیستم که شائبه تبلیغات ایجاد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1396، کدخبر: 652197: WWW.econews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
طبیعی که در ایام انتخابات نمی یان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
آقای حافظی هم انتظارات دارند ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین