پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
هشتمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری روزهای پنجم و ششم اردیبهشت در مشهد برگزار خواهد شد.

شعار سال: دبیر کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری اظهارکرد: هدف از برگزاری این کنفرانس هم‌اندیشی نخبگان حوزه‌های شهری و تبادل تجربیات شهرهای مختلف با یکدیگراست.

هادی اعظمی افزود: علاوه بر برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه ، در حاشیه این کنفرانس کارگاه شهر هوشمند با همکاری متروپلیس در روز چهارم اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است در این کنفرانس اساتید مختلف از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی، از جمله پروفسور گوملز، استاد دانشگاه پرتغال، دکتر گری گرند، مشاور زیرساخت‌های سبز و استاد دانشگاه ناتینگهام، دکتر گری‌حق، محقق انیستیتو محیط زیست استکهلم، دکتر مهران مدنی، استاد محیط زیست شهری دانشگاه آمریکایی بیروت، دکتر فرماست، محقق شهر هوشمند و مشاور ارشد شهر هوشمند آمستردام و دکتر مجید فتحی از آلمان ایراد سخنرانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۷ دوره قبلی این رویداد به صورت ملی و در مشهد برگزار شده بود اما با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۷ شهر مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، این دوره به صورت بین المللی برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29 فروردین 96، کد مطلب: 3956090: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین