پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری فردیس بر اصلاح فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: در این راستا ۴۰ درصد از تابلوهای شهری به این موضوع اختصاص می یابد.

شعار سال: محمدرضا فلاح نژاد در اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید_اشتغال مزین شده است، اظهار کرد: برگزاری جلسات کارگروه اشتغال می تواند گامی در راستای تحقق این شعار باشد.

معاون سیاسی_انتظامی فرماندار فردیس در ادامه با بیان اینکه فرهنگ کار باید اصلاح شود، عنوان کرد: آموزش اولین ومهم ترین مبحث در اصلاح فرهنگ کار است که اگر به خوبی با آن پرداخته شود، قطعا بازدهی مناسبی خواهد داشت.

وی بر ایجاد فرصت های شغلی توسط واحد های تولیدی، سازمان ها و نهاد های مختلف تاکید کرد و گفت: مهم ترین معضل اشتغال امروز کمبود اعتبارات مالی است و ورود بخش خصوصی برای سرمایه گزاری می تواند راهکاری برای این مشکل باشد.

فلاح نژاد افزایش سطح فرهنگ کار و اشتغال را مهم اعلام کرد و افزود: ۳۰ تا ۴۰ درصد از تابلوهای شهری می تواند به مباحث فرهنگی در راستای افزایش کار و اشتغال اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه افزایش اشتغال برابر است با کاهش آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: در راستای افزایش اشتغال، از همه ادارات و سازمان های مربوطه می خواهیم از ظرفیت حمایتی فرمانداری استفاده کنند و پیشنهاد ها و راهکار های خود را در جهت افزایش اشتغال، در این کارگروه ارائه دهند.

معاون سیاسی_انتظامی فرمانداری فردیس بر آموزش همراه بازدهی تاکید کرد و گفت: از مراکز فنی و حرفه ای می خواهیم نسبت به ترغیب متقاضیان آموزش های فنی به سمت رشته های زودبازده اقدام کنند.

وی عملکرد جهادی در راستای افزایش کار و اشتغال را مهم اعلام کرد و گفت: افزایش کار پروژه ای است که بدون هم افزایی و تعامل همه ارگان ها بد یکدیگر میسر نمی شود پس می خواهیم یکایک ادارات نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004808:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین