پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از پرداخت مطالبات کارانه پرستاران البرزی تا دو ماه دیگر خبر داد.

شعار سال: حمید درفشی در مراسم بهره‌برداری از هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی که صبح چهارشنبه در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، با اشاره به احداث شش بیمارستان در البرز ظرف مدت دو سال، اظهار کرد: وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف نگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

درفشی به عمر بالای برخی از تخت‌های بیمارستانی در استان که به ۶۰ سال می‌رسد، اشاره کرد و گفت: در استان اقدامات هماهنگ و همه‌جانبه در بخش آموزش، درمان و بهداشت صورت گرفته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده‌های داروسازی، پرستاری و دندان‌پزشکی در استان، گفت: در حوزه درمان بیماران شرایط آرامش‌بخشی دارند هرچند این حوزه نیازمند توسعه بیشتری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه طی هجده ماه آینده بیمارستان‌های سیدالشهدا فردیس و کرج به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیمارستان کمالی کرج نیز با ۵۰۰ تخت توسعه پیدا می‌کند.

درفشی در بخش دیگری از عدم بدهکاری به پرسنل دانشگاه خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده کارانه‌های پرستاران البرزی تا پایان سال ۹۵ پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سومین بیمارستان را در اصل ۴۴ با همراهی بخش خصوصی راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: در البرز ۲۱۰ پایگاه سلامت و ۷۰ مرکز جامع سلامت اقدام به خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری اجرای طرح تحول سلامت را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این طرح هزینه‌های بالای درمان تأمین‌شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 تیر 1394، کد مطلب: 4035352:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین