پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
پیشکسوت هنرنمایش و تئاتر در خراسان شمالی با اشاره به توانایی و ظرفیت غنی هنرمندان این استان در هنر نمایش، نسبت به نبود فضاهای نمایشی مناسب و کافی در بجنورد اظهار گلایه کرد.

شعار سال: محمد مهنانی اظهار کرد: در خراسان شمالی هنرمندانی خوب با ظرفیت‌های هنری بالایی وجود دارد که از این نظر استانی غنی به شمار می‌رویم.

مهنانی تصریح کرد: اما متأسفانه این استان ازنظر فضاهای نمایشی با کمبود مواجه است و هنرمندان عرصه نمایش از امکانات و ابزارهای فعالیت که سالن مناسب است بهره کافی نمی‌برند.

وی تأکید کرد: در مرکز خراسان شمالی تنها یک سالن برای تمرین گروه‌های نمایشی وجود دارد که پاسخگوی نیاز هنرمندان نیست.

وی بابیان اینکه حداقل نیازها و خواسته‌های جامعه تئاتری خراسان شمالی برخورداری از سالنی مجهز و پردیس است، عنوان کرد: تئاتر در این استان همواره با اقبال عمومی روبرو است که باید این ظرفیت را غنیمت شمرده و به آن توجه کرد.

این پیشکسوت عرصه نمایش گفت: پر کردن مطلوب اوقات فراغت ازجمله دغدغه‌ها است که می‌توان در فضایی مناسب با استفاده از هنر، این اوقات را پر کرد و نشاط و شادابی در جامعه به وجود آورد.

مهنانی اظهار کرد: علاوه بر این، هنرمندان تئاتر می‌توانند مفاهیم عمیق و پیام‌های خود را از این طریق به جامعه مخاطب و عموم مردم انتقال دهند.

وی از تئاتر به‌عنوان یک ابزار تبلیغی برای هدایت جامعه یادکرد و افزود: یک اثر هنری زمانی تأثیرگذار می‌شود که بتواند مخاطب عام خود را پیدا کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 4042163:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین