پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۲۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی از شهریور ماه خبر داد.

شعار سال: شهناز کریمی اظهار کرد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان هم‌اکنون در حال انجام است و پایگاه‌های سنجش سلامت تا شهریور ماه نوبت‌دهی می‌کنند.

وی افزود: پس از پایان کار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، کار سنجش نوآموزان پیش دبستانی آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم این روند از شهریور ماه آغاز شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال 15 هزار نوآموز پیش دبستانی را در پایگاه‌های سنجش سلامت پذیرش و بررسی کنیم و خانواده‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به پیش دبستانی که فرزند خود را در آنجا ثبت‌نام کرده‌اند برای سنجش سلامت متقاضی شوند.

کریمی با اشاره به اینکه نوآموزان از طریق مراکز پیش دبستانی، نوبت دهی و به پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارجاع داده می‌شوند، عنوان کرد: سال گذشته 7 هزار نوآموز پیش دبستانی را در پایگاه‌های سنجش سلامت بررسی کردیم.

وی افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت، نوآموزان از لحاظ سلامتی چشم، گوش، حلق و بینی، قد و وزن و آمادگی تحصیلی معاینه و در نهایت شناسنامه سلامت برای کودکان، صادر می‌شود ضمن اینکه این شناسنامه الزامی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 مرداد 96، کدمطلب:1476564، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
آمار ملی چقدر است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین