پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
صنایع‌دستی اصیل ایران با برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کشور به میزبانی اردبیل معرفی می شوند.

شعار سالعلیرضا دباغ عبداللهی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل در تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مردادماه خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه در ۱۲۰ غرفه پذیرای هنرمندان صنایع‌دستی سراسر کشور بوده و فرصتی برای معرفی آخرین تولیدات و اصیل‌ترین آن ها فراهم خواهد ساخت.

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت متمرکز بوده و به بخش‌های گردشگری و میراث فرهنگی نیز نیم‌نگاهی خواهد داشت، اضافه کرد: ۲۲ غرفه گردشگری در نمایشگاه تدارک دیده شده است.

دباغ عبداللهی همچنین به اختصاص غرفه‌هایی برای سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری اردبیل اشاره و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه منجر به ترغیب شهروندان جهت قرار دادن صنایع‌دستی در سبد خرید خانوار شود.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های موفق تولیدکننده صنایع‌دستی است که در این نمایشگاه فرصتی فراهم خواهد شد تا آخرین تولیدات هنرمندان معرفی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 مرداد 96، کدمطلب:4050483، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین