پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
معاون فنی سازمان حفظ نباتات گفت: مگس سفید جزئی از اکو سیستم شهری شده که با گرمای هوا در تهران و کلان شهرهای بزرگ ظاهر می‌شود.

شعار سال: یحیی ابطالی معاون فنی سازمان حفظ نباتات،با اشاره به ظاهر شدن مجدد مگس های سفید در شهر تهران اظهار داشت: طبق روال همه ساله با گرم شدن هوا این پدیده به اوج خود می رسد و مجدداً با خنک شدن هوا فروکش می کند.

وی در ادامه افزود:مگس سفیدجزئی از اکو سیستم شهری شده که با گرمای هوا در تهران و کلان شهرهای بزرگ ظاهر می شود.

ابطالی تصریح کرد: در سال های قبل دستور العمل برخورد با این حشره درسازمان حفظ نباتاتتهیه شد و بدین منظور محلول پاشی، شستشو با آب و صابون و استفاده از تله و کارت زرد توصیه می شود.

معاون فنی سازمان حفظ نباتات در پایان یادآور شد:درختان توتحاشیه خیابان‌ها یکی از دلایل عمده ایجاد مگس های سفید است، ایندرختان به دلیل برگ های پهن و پررنگی که دارند، پناهگاه خوبی برای تجمع این حشرات هستند از این رو ملزومات لازم برای شست و شوی مرتب درختان تهیه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران حوان، تاریخ انتشار 29 مرداد 96، کدمطلب:۶۲۱۰۱۰۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین