پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فعالیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد می‌کنم در دوره جدید فضای بازی برای حضور همه گرایش‌های فکری در این مرکز فراهم شود تا همگان بتوانند نقطه نظرات خود را در اختیار رئیس‌جمهور و دولت قرار دهند.

شعار سال: علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ضمن اشاره به فعالیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان اینکه استفاده از مراکز مشاوره‌‌ای در همه دنیا برای نهادهای مهم و موثر، مرسوم است گفت: خوشبختانه در سال های اخیر در جمهور اسلامی ایران شاهد گسترش و توسعه فعالیت های این گونه به عنوان بازوی مشورتی دستگاه های اجرایی، مقامات و مسئولین بلند پایه هستیم.

وی با بیان اینکه مرکز بررسی های استراتژیک یکی از مراکزی است که می تواند نقش موثری در ارائه گزارشات و تحلیل های راهبردی به شخص رئیس جمهور و دولت و مسئولان بلند پایه کشور ایفا کند، ادامه داد: معتقد هستم که بیش از این می‌‌توان از ظرفیت‌‌های این مرکز استفاده کرد و امیدوارم در دوره جدید، شاهد استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: پیشنهاد می کنم در دوره جدید فضای بازی برای حضور همه گرایشات فکری در این مرکز فراهم شده تا همگان بتوانند نقطه نظرات خود را به این مرکز ارائه داده و چکیده آن در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 10 شهریور 96، کدمطلب:269929، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین