پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
برومندی معتقد است رییس جمهور باید در نشست آستانه دول اسلامی را مجاب به تسریع در واکنش نسبت به موضوع میانمار کند.

شعار سال: محمدمهدی برومندی با بیان اینکه فاجعه بد انسانی که در میانمار اتفاق افتاده دل هر انسانی را به درد می آورد، گفت: با این حال شاهد سکوت سازمان های بین المللی در قبال این جنایت بزرگ هستیم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای حل بحران میانمار عنوان کرد: برخی اختلافات کشورهای اسلامی باعث سوءاستفاده قدرت های بزرگ شد و گروه های تروریستی مانند داعش از قبل آن ایجاد شد و امروز نیز برخی دولت ها همچون میانمار به خود این اجازه را می دهد تا حقوق مسلمانان این کشور را نادیده بگیرد.

وی در ادامه با تأکید مجدد بر ایجاد وحدت میان دول اسلامی بیان داشت: کشورهای اسلامی باید با مذاکره با یکدیگر و تشکیل جلسه فوری در سازمان کنفرانس اسلامی درباره این موضوع مهم و فوری تصمیم گیری کنند.

برومندی ادامه داد: از طرف دیگر فقط دولت ها نباید اقدام کنند بلکه ملت های اسلامی هم به صورت خودجوش باید در قبال این اتفاق ناخوشایند واکنش نشان داده و در آینده نزدیک شاهد اجماع جهانی میان همه انسان ها باشیم چرا که نسل کشی میانمار ممکن است در هرجای دنیا نیز اتفاق بیفتد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ورود به فاز نظامی را مثبت ارزیابی نکرد و با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به آستانه برای سخنرانی در نشست سازمان همکاری های اسلامی خاطرنشان ساخت: امیدواریم رئیس جمهور بتوانند در حاشیه این نشست اجماعی میان کشورهای اسلامی ایجاد کند تا واکنشی سریع و عملی در میان جامعه جهانی ایجاد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتشار 20 شهریور 1396، کد مطلب:347861 : www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین