پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در چهار سال گذشته سه هزار و ۵۷۷ نفر در حوزه گردشگری استان اردبیل آموزش دیدند.

شعار سال: قادر تقی‌زاده صبح یکشنبه در جلسه بررسی آموزش‌های حوزه گردشگری در اردبیل اظهار داشت: در بازه زمانی شش ماهه دوم سال 92 تا نیمه نخست امسال سه هزار و 577 نفر در دوره‌های آموزشی گردشگری استان شرکت کرده و از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در همین مدت 122 هزار و 284 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است که آموزش‌ها بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی برای مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری، مجتمع‌های آبدرمانی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز بین راهی برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در سه قالب کلی تعریف شده است، تصریح کرد: دوره‌ها شامل دوره‌های زیر 30 ساعت بر اساس نیاز تاسیسات گردشگری، دوره‌های مصوب گردشگری میان مدت و دوره‌های برگزار شده مشترک با سایر نهادها است.

تقی‌زاده با اشاره به به حضور 411 نفر در دوره‌های مشترک با سایر نهادها، 297 نفر در دوره‌های مصوب گردشگری و دو هزار و 325 نفر در دوره‌های زیر 30 ساعت بیان کرد: عمدتا به دلیل کاهش پیک فعالیت موسسات گردشگری دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود که در سال جاری نیز برگزاری دوره‌ها تداوم خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه صدور پروانه مراکز اقامتی و یا تمدید آن منوط به شرکت در دوره‌های آموزشی بوده ضروری است فعالان این حوزه نسبت به شرکت در دوره‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به همکاری سه موسسه بخش خصوصی در برگزاری دوره‌ها اظهار کرد: این موسسات شامل آموزش تدبیر گستران با رویکرد آموزش آژانس‌های مسافرتی و مراکز بین راهی، هنر سیر عالی قاپو با رویکرد آموزش مراکز اقامتی و مدیریت صنعتی با رویکرد آموزش دوره‌های مصوب گردشگری از جمله تور لیدری و طبیعت گردی است.

تقی‌زاده خواستار همکاری فرمانداران در برگزاری دوره‌های آموزشی شد و افزود: انتظار می‌رود اعتبار لازم برای برگزاری دوره‌ها با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری مطلوب آن تامین شود که اولویت امسال در برگزاری دوره‌ها ارتقا کیفیت بوده که به منظور برگزاری دوره‌ها از ظرفیت اساتید ملی استفاده خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کد مطلب: 1540558 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین