پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور نامحسوس برخی اعضای این کمیسیون در راهپیمایی اربعین حسینی برای تهیه گزارش و بررسی موانع و مشکلات این سفر مهم معنوی خبر داد.

شعار سال: علیرضا ابراهیمی با اشاره به سودجویی برخی افراد در ایام اربعین به ویژه در موضوع صدور روادید و نرخ وسایل حمل و نقل عمومی گفت: در همین راستا هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفت برخی اعضای خود را مأمور کند تا به صورت نامحسوس و مانند یک زائر عادی از تهران تا کربلا در خصوص موانع و مشکلات سفر گزارشی تهیه کنند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با بیان اینکه مقرر شد زمان و اسامی نمایندگانی که قرار است این مأموریت را انجام می‌دهند، رسانه‌ای نشود، ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به اهمیت موضوع راهپیمایی اربعین و حجم بالای زائران در این ایام چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

وی تأکید کرد: گزارش اعضا در این خصوص در نشست کمیسیون فرهنگی پس از ایام اربعین حسینی قرائت و برای بهبود سفر زوار در سال‌های پیش رو با حضور مسئولان امر تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

ابراهیمی درباره لغو روادید میان ایران و عراق گفت : قطعا طرف عراقی موافق لغو روادید نخواهد بود چراکه در این ایام کشور عراق درآمد بالایی از زائران کسب می‌کند که البته عمده این در آمدها نیز صرف زیرساخت‌های این سفر معنوی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس لغو روادید در سال‌های آتی بین دو کشور را یکی از ضرورت‌ها خواند و تصریح کرد: این موضوع مهم برای تردد راحت دو کشور باید در دستور کار وزارت امور خارجه قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کد مطلب: ۱۸۸۶۲۵۶ ، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین