پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۵۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دکتر ولایتی در سالم سازی فضا و خروج دانشگاه آزاد اسلامی از برخی انحصارات خانوادگی تلاش های فراوانی را انجام دادند

شعارسال:نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دکتر ولایتی در سالم سازی فضا و خروج دانشگاه آزاد اسلامی از برخی انحصارات خانوادگی تلاش های فراوانی را انجام دادند

جمشید جعفرپور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ابعاد شخصیتی دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آقای دکتر ولایتی از چندین جهت شخصیت تاثیر گذاری در جمهوری اسلامی ایران هستند؛ وی با 16 سال سابقه در وزارت امور خارجه پر سابقه ترین وزیر خارجه کشور بوده اند و این 16 سال کوله باری از تجربه را برای وی به ارمغان آورده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که کشور سرشار از اتفاقات بین المللی و داخلی بود، دکتر ولایتی سکان دار وزارت امور خارجه بودند و مسئولیت خطیری را در آن دوران بر عهده داشتند.

جعفرپور ادامه داد: دکتر ولایتی در زمینه های فرهنگی نیز شخصیتی بسیار تاثیر گذار هستند. در حوزه تاریخ و تمدن اسلامی دارای مطالعات عمیق و نظریات قابل توجهی هستند؛ علاوه بر این ها دکتر ولایتی در حوزه تخصصی خودشان یعنی بیماری های اطفال نیز دارای تالیفات و کتب مختلف حتی خارج از مرزهای ایران اسلامی هستند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این مدت زمان کوتاهی که وی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده اند، در تصحیح برخی جهت گیری های نا صحیح در دانشگاه آزاد که در گذشته رواج داشت تلاش های فراوانی انجام دادند.

وی تاکید داشت: دکتر ولایتی در سالم سازی فضا و خروج دانشگاه آزاد اسلامی از برخی انحصارات خانوادگی تلاش های فراوانی را کرده اند و در حال حاضر نیز در حال تلاش به منظور استاندارد سازی فعالیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار8 آذر 96،کدخبر: 877831 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین