پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با تاکید بر روش انتخاب دانشمندان برتر در حایزه مصطفی (ص) گقت: تعداد مقالات و پتنت اثر زیادی در انتخاب منتخبین ندارد.

 شعارسال : دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه دومین دوره اعطای جایزه جهانی مصطفی (ص) در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکیدات رییس‌جمهور در خصوص برگزاری این جایزه  از طریق وقف علمی افزود: از این رو تاکنون تمام هزینه‌های برگزاری و تامین مالی این جایزه از محل وقف بوده است.

وی یکی از شاخصه‌های مهم جایزه مصطفی (ص) را معرفی دانشمندان برتر جهان اسلام دانست و خاطر نشان کرد: مبنای اصلی ارائه این جایزه اثری است که یک دانشمند مسلمان پدید آورده است و تعداد مقالات و ثبت پتنت در انتخاب دانشمندان تاثیر زیادی ندارد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور اضافه کرد: آنچه در این جایزه مهم است، ابتکار و خلاقیت دانشمند مسلمان و تغییرات و اثر آنها در جوامع بشری است.

وی ضمن اظهار امیدواری از پیشبرد جایزه مصطفی (ص) اظهار کرد: مهم آن است که جهان اسلام نسبت به نیروی فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارد، حساس شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزار ی ایسنا ، تاریخ انتشار:12 آذر 1396، کدخبر: 96091206309،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین