پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۱۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
با توجه به شروع فصل گرما و استفاده از کولرهای آبی و گازی برای سرمایش ،لزوم بکارگیری راهکارهایی در جهت بهینه سازی کولرهای آبی اهمیت پیدا می کند.برخی از این اقدامات شامل تعویض پوشال ها به صورت سالانه ،رسوب زدایی از پره های ورودی هوا در کولر،تنظیم شناور آب کولر،تراز بودن کولر،جرم گیری شلنگ های انتقال آب از پمپ به روی پوشال ها،بازرسی جعبه تقسیم برق و تنظیم سیستم توزیع آب روی پوشال ها و.. از این موارد هستند که با بکار گیری آنها می توان استفاده بهینه از این وسایل را به حداکثر رساند.
شعار سال:با توجه به شروع فصل گرما و استفاده از کولرهای آبی و گازی برای سرمایش ،لزوم بکارگیری راهکارهایی در جهت بهینه سازی کولرهای آبی اهمیت پیدا می کند.برخی از این اقدامات شامل تعویض پوشال ها به صورت سالانه ،رسوب زدایی از پره های ورودی هوا در کولر،تنظیم شناور آب کولر،تراز بودن کولر،جرم گیری شلنگ های انتقال آب از پمپ به روی پوشال ها،بازرسی جعبه تقسیم برق و تنظیم سیستم توزیع آب روی پوشال ها و.. از این موارد هستند که با بکار گیری آنها می توان استفاده بهینه از این وسایل را به حداکثر رساند.
۱۵ نکته برای بهینه سازی کولرهای آبی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:31خرداد1398،کدخبر:83362979،www.irna.ir

 
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین