پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
آیا در کشور وجدان بیداری حضور ندارد که از آقای قالیباف بپرسد که هدف شما از بازدید‌های استانی چیست؟ رئیس قوه مقننه در سال‌های پایانی یک دولت، قصد تقویت قانونگذاری را دارد یا استفاده بیشتر از ظرفیت نظارتی مجلس؟ آقای قالیباف، باید خدمت تان متذکر شد که حضرتعالی و تیم همراه در جریان سفر‌های استانی در حال استفاده از بودجه عمومی هستید نه اموال شخصی! کلیپ تبلیغاتی سیستان که گند زد. اگر خود را انتقلابی و وفادار به رهبری می‌دانید در چارچوب امام و رهبری، انقلاب و قانون اساسی حرکت کنید.

شعار سال:رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه چهارمحال و بختیاری از جاده لردگان- ایذه بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف در اولین روز نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در بدو ورود به شهرستان لردگان از جاده لردگان ـ ایذه بازدید کرد.
 
براساس این گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی از محور مواصلاتی لردگان- ایذه از نزدیک در جریان مشکلات این محور قرار گرفت؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و بامیری نماینده مردم لردگان در مجلس در این میان توضیحاتی در خصوص این جاده ارائه کردند.
 
گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی در میان انبوه جمعیت حاضر در محل ورود ایشان به شهرستان لردگان رفته و به صورت حضوری و از نزدیک با مردم این شهر به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار:  17 دی  1399  ، کدخبر: 2427386،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
1
دمتون گرم برای این نقد به جاتون به شدت لذت بردم
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
1
الان ایشون به عنوان رییس مجلس نیاز هست که این همه بره اینور اونور و تو مجلس حضور نداشته باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
1
من که نظرات مردم رو میشنوم تو خبرگزاری ها و بین بازار و جاهای دیگه همه شون این سفر هارو انتخاباتی میدونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
ما از این بازدید ها استانی قبل از انتخابات زیاد دیدیم ملت ما عادت دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
همش انتخاباتی هست شک نداشته باشید واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین