پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: سال گذشته ۵۵ روستا در شهرستان دلفان به شبکه گاز متصل شده و اکنون ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در این شهرستان به ۸۹ درصد رسیده است.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، "کرم گودرزی" در بازدید روند پیشرفت پروژه‌های گازرسانی روستایی دلفان اظهار داشت: تعداد روستا‌های واجد شرایط گازرسانی شهرستان دلفان ۳۷۰ روستا می‌باشد که تاکنون گازرسانی به ۲۷۹ روستای آن انجام شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که تا پایان امسال با همت و تلاش کارکنان این شرکت و همکاری پیمانکاران اجرایی و سایر دستگاه‌ها دولتی تعداد ۳۶ روستا شهرستان دلفان به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: اکنون تنها حدود ۹ درصد روستا‌های استان گاز ندارند که با برنامه‌ریزی انجام شده، پرونده روستا‌های واجد شرایط گازرسانی در لرستان در سال ۱۴۰۱ بسته می‌شود.
پیشرفت پروژه‌های گازرسانی روستایی دلفان
وی ادامه داد: از ۴۸۸ روستای لرستان که تاکنون گازرسانی نشده، عملیات اجرایی ۱۹۲ روستا در حال انجام، همچنین ۲۶ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و ۹۸ روستا بازاریابی و طراحی آن‌ها انجام شده و ۱۷۲ روستا در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گازرسانی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه میانگین درصد بهره مندی روستا‌ها در کشور از گاز طبیعی ۸۴.۴ درصد است که در لرستان این رقم ۹۱ درصد است، تصریح کرد: با اجرای طرح گازرسانی علاوه بر اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کمک مهمی به حفظ محیط زیست می‌شود.

وی اظهار داشت: در روستا‌های دارای طرح هادی هیچ مشکلی برای گازرسانی آن‌ها نداریم، اما در برخی روستا‌ها متقاضیان خارج از طرح هادی قرار دارند، چون این روستا‌ها فاقد مجوز هستند نمی‌توانیم خدمات بدهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۳۵۷۵۱۰

، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین