پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
نخبگان شهرستان ورامین در نشستی با استاندار تهران بر لزوم اختصاص آب سد ماملو به این شهرستان تأکید کردند و خواستار برگرداندن فرهنگ‌سرای ارشاد ورامین به هنرمندان شدند.

شعارسال: نخبگان شهرستان ورامین در نشستی با استاندار تهران بر لزوم اختصاص آب سد ماملو به این شهرستان تأکید کردند و خواستار برگرداندن فرهنگ‌سرای ارشاد ورامین به هنرمندان شدند.

عصر امروز نشست نخبگان شهرستان ورامین با حضور استاندار تهران، فرماندار شهرستان ورامین و معاون سیاسی و انتظامی استانداری در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

علی‌اصغر میرزایی به‌عنوان نماینده خیران مدرسه‌ساز شهرستان ورامین در این نشست اظهار کرد: خیران در حوزه اقتصادی مشکلی ندارند و مشکل خیران مدرسه‌ساز و خیران سلامت مشکل زمین است که باید شهرداری ورامین با مجمع خیران همکاری لازم را داشته باشند و خیران نیاز به مساعدت دارد.

وی گفت: در خصوص حوزه سلامت دستگاه‌های ام‌آرای با مبلغ 350 میلیون خریداری شده، اما به خاطر نداشتن زمین و مکان نتوانسته این دستگاه را نصب کنند و دستگاه در حال از بین رفتن است.

یکی از استادان دانشگاه و مؤلف کتاب در ورامین نیز تصریح کرد: زنان بازوان توانمند جامعه هستند که از هنرهای و داشته‌های زنان در جامعه استفاده شود؛ زنان در جامعه با کمبود امکانات فرهنگی و هنری روبه‌رو هستند و نسبت به این زنان کم‌لطفی می‌شود.

منصوره خلعتبری افزود: زنان و دختران ورامینی در رشته‌های ورزشی همچون ستاره می‌درخشند، اما از کمترین امکانات ورزشی هم بهره‌مند نیستند.

فاطمه وصال‌پور، نماینده 21 سازمان مردم‌نهاد شهرستان ورامین نیز بیان کرد: جایگاه واقعی سازمان‌های مردم‌نهاد بین مردم و مسؤولان شناخته شود.

وی ادامه داد: در شهرستان ورامین نیاز به مجتمع برای سازمان‌های مردم‌نهاد داریم تا جلسات این سازمان‌ها در آنجا برگزار شود؛ مسؤولان در شهرستان به مسؤولان سازمان‌های مردم‌نهاد کمی بی‌مهری می‌شود.

محسن رضایی‌گهر در این نشست گفت: تقسیمات سیاسی و جغرافیایی شهرستان ورامین باعث کوچک‌شدن و عقب‌ماندگی این شهرستان شده است؛ آب سد ماملو را به شهرستان ورامین بدهید تا مشکلات اقتصادی و اشتغال حل بشود.

محسن زارع‌یزدی، نماینده هنرمندان شهرستان ورامین تصریح کرد: با توجه به صحبت فرماندار از استاندار تهران تقاضا داریم که فرهنگ‌سرای ارشاد را به هنرمندان شهرستان بازپس دهند؛ فرهنگ‌سرای رازی به خاطر استفاده فراوان از این مرکز به مخروبه تبدیل‌شده و هیچ رسیدگی به این مرکز فرهنگی هنری نمی‌شود.

نماینده کارگران شهرستان ورامین گفت: کارگران شهرستان‌های ورامین و شهرستان‌های اطراف با مشکل درمانی مواجه هستند، کارگران شرکت وارنا نفس‌های آخر را می‌کشند و کارگران از آینده و بحرانی که در صندوق تأمین اجتماعی به وجود آمده نگران هستند.

حیدر مظاهری اضافه کرد: کارگران از حمایت دولت استفاده لازم و کافی را نبردند و باید به مشکلات کارگران رسیدگی شود؛ کارگران همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب بوده و هستند.

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی هم در این نشست اظهار کرد: نام ورامین که هرجا برده می‌شود به‌عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران نام برده می‌شود؛ اما به این مردم که بیشترین زحمات را برای نظام کشیده و بیش از دو هزار و 700 شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کرد.

وی خطاب به استاندار تهران تأکید کرد: مردم ورامین با مشکل فراوان روبه‌رو هستند که لازم است به این مردم توجه شود.

حسینی بیان داشت: باید آثار حضور استاندار تهران در شهرستان ورامین در یک تا دو ماه آینده مشاهده شود؛ شما که به‌صورت جهادی وارد میدان شدید کارها را به مردم بسپارید که قطعاً آنها موفق خواهند شد و نمونه بارز آن جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب است.

حسین اعلا، زندانی سیاسی قبل از انقلاب و سردار نیروی دریایی گفت: یکی از خواسته‌های مردم دیار 15 خرداد، حضور رئیس‌جمهور در این شهرستان است.

وی تأکید کرد: سفر رئیس‌جمهوری را به شهرستان ورامین محقق کنید و حضور رئیس‌جمهوری به شهرستان ورامین موجب رفع مشکلات عمرانی و توسعه پروژه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و گردشگری خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396، کدخبر: 13961102001772، www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خب تجهیزات که دارید زمینم که هست شروع کنید یه مرکز درمانی بزنید دیگه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین