پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
حجت الاسلام محمدیان گفت: عاشورا یا شهادت حضرت زهرا(س) یک روزه به وجود نیامد، دشمنان سال‌ها کار کردند که افکار عمومی را نسبت به ائمه اطهار و اسلام تغییر دهند.

شعارسال: حجت الاسلام حسین محمدیان استاد حوزه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، گفت: شناخت حضرت فاطمه زهرا(س) غیر از برای معصومین(ع) میسر نیست.

وی افزود: در مسایل معنوی انسان تا وقتی که به جایگاه شخص مورد نظر نرسد درکی از جایگاه او نخواهد داشت، اگر خداوند در روز قیامت پرده بر دیده ها می‌گذارد که حضرت زهرا(س) از صحرای محشر عبور کنند به دلیل مساله محرم و نامحرم نیست بلکه چشم‌های عادی نور زهرا(س) را نمی‌توانند تحمل کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان بیان داشت: هر نهضتی در این عالم ایجاد شده سه مرحله تبین، صف بندی و قتال دارد؛ در مرحله تبین جبهه حق و باطل تلاش می‌کنند یارگیری کرده سپس صف بندی نموده و در نهایت ممکن است به جنگ بپردازند.

استاد حوزه اظهار داشت: امام راحل سال ۴۲ اجازه ندادند که شاه ترور شود چراکه اعتقاد داشتند باید مردم کار را انجام دهند زیرا اگرمردم بلند شود پیروزی ایجاد می‌شود اما اگر شاه به دست یک نفر ترور شود دشمن شروع به تبلبغات کرده و از او قدیس می‌سازند.

وی افزود: متاسفانه ما در بخش تبلیغات تنبل هستیم و شیوه درست آن را یاد نگرفتیم، در حالیکه حضرت صدیقه کبری(س) برای تبلیغ دین تبین داشتند، دشمنان از زمان رسول الله(ص) شروع به نفوذ کرده بودند و علیه اسلام کار می‌کردند تا جایی که علیه اسلام، قرآن و ‌ولایت توطئه می کردند و حضرت زهرا(س) با آنها می جنگید.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه عاشورا یا شهادت حضرت زهرا(س) یک روزه به وجود نیامد، گفت: دشمنان سال‌ها کار کردند که افکار عمومی را نسبت به نظام و انقلاب تخریب و مسموم کنند، ما چه زمانی قدر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را خواهیم شناخت در حالیکه دوست و دشمن بر بزرگی آنها اعتراف دارند، نمونه آن عطاالله مهاجرانی دشمن انقلاب درباره رهبر معظم انقلاب می‌گوید شخصی به پاکدستی ایشان و فرزندانش وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) برای حفظ مکتب پیامبر اسلام(س) جان خود و فرزندانش را فدا کرد، گفت: نعمت الهی شیعه امیرمومنان امام علی(ع) بودن را قدر بدانید، مصر شیعه بود صلاح‌الدین ایوبی حمله کرد و در یک روز ۳۰۰ هزار فقیه را کشت.

وی بیان داشت:  همه انبیا آمدند بشر را از چاه طبیعت خارج کنند، هدف از حکومت اسلامی سلوک شخصی است که این هم در گرو دوری انسان‌ها از گناه است، انسان از زمانی درست می‌شود که خوب گوش داده و به بهترین سخن عمل کند، هرکس یک انسان خردمند در زندگی خود نداشته باشد از راه به در می‌شود، بهترین خردمندان زندگی بشر ائمه معصومین(ع) هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: 15بهمن 96، کد خبر: ۶۸۷۴۲۳،www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
واقعا خدا تمام فرشته های زمینی اش رو فدا کرده تا چراغ ما باشن...چقد ناشکریم

ا.ف75
قاسم
Germany
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
با ایجاد فرهنگ عاشورایی و شناساندن مفهوم اشک حسینی به همه ی مردم مخصوصا از بچگی می شود جلویه خیلی از فساد ها الاخصوص اختلاص هارو گرفت و من الله توفیق
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین