پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در بیانیه نوشت: دولت محترم برای جبران ناکارامدی خود به سمت مسائل حاشیه‌ای روی آورده است. طرح مسئله رفراندوم در روز حضور میلیونی مردم خود گواه این امر است اگر قرار است رفراندومی برگزار شود باید رفراندوم معیشت باشد.

شعار سال: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در بیانیه‌ای به صحبت‌های رئیس جمهور در روز 22 بهمن واکنش نشان داد. متن کامل این بیانیه به این شرح است:

«ای اهل ایمان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند، و هر که از شما مؤمنان با آنها دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود؛ همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود. سوره مائده آیه 51

وارد شدن انقلاب اسلامی در چهله خود گواه این است که نظام انقلاب اسلامی راه پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و 22 بهمن امسال مردم انقلابی دعوت لبیک گویانه به امام امت یکشنبه تماشایی را رقم زدند.

حضور پرشور مردم حاکی از این بود که مردم مانند چهل سال گذشته وظیفه خود را انجام دادند، حال طبق قرمایشات امام امت از دل 22 بهمن باید صدای مردم را گوش داد، دولت محترم که مجری اصلی مطالبات مردم است باید نیاز های مردم و پاسخگوی افکار عمومی باشد.دولت محترم دائماً به جای صحبت در مورد مطالبات مردمی روی آوردن به مسائل حاشیه ای را در دستور کار قرار داده است: بستن تمام راه حل های کشور به برجام خود گواه این امر است.

برجام دائماً از سوی همان کسانی که روز اول دولت محترم آنها را با ادب یافت نقض میشود و حال هم از برجام عبور کردند و وارد مرحله دوم پازلی که تعریف کردند-شدند و آن هم مسئله موشکی، که به صراحت از آن سخن می گویند. رسیدن دلار به مرز پنج هزار تومان و بحران موسسات مالی بحران گرد و خاک نا کارمدی در مدیریت شهری،واردات بی رویه کالا های خارجی ،تعطیلی بنگاه های زود بازده و بنگاه های اقتصادی،وضعیت اسفناک حاشیه های شهری و رکود اقتصادی ،افزایش چهار برابری میزان نقدینگی و روی اوردن به زندگی اشرافی بخشی از وضعیت نا کارآمد اقتصادی می باشد .

حال با وجود چنین معضلاتی دول محترم برای جبران ناکارامدی خود به سمت مسائل حاشیه ای روی آورده است طرح مسئله رفراندوم در روز حضور میلیونی مردم خود گواه این امر است اگر قرار است رفراندومی برگزار شود باید رفراندوم معیشت باشد که با وجود فشار های اقتصادی که ناشی از عدم توجه به سیایت های کلان بالادستی از جمله اقتصاد مقاومتی می باشد . دولت محترم هنوز هم به برجام امید وارست و این در حالتی که از زمان تصویب برجام هنوز هیچ اقدام محسوسی و یا گشایشی در باب معیشت مردم ایجاد نشده است و جا دارد دولت محترم روجوع کند به آیه شریفه 51 سوره مائده که تکلیف ارتباط ما را با نظام اسنکباری غرب به رهبری امریکا معین کرده است. دولت محترم حال بعد از نا امیدی از سیاست های ترامپ آغوش خود را یه سمت اتحادیه اروپا باز کرده است که شاید آنها بتوانند برجام را نجات دهند ولی عجیب است که با توجه به سخنرانی های نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه هنوز هم به آنها امیدوار است ...

حال لازم است با توجه به ظرفیت های درون زا و امکانات و منابع فراوان در کشور دولت آغوش خود را به سمت مردم و بازرگانان داخلی باز کند و چند صباحی هم به حرف مردم و مطالبات آنها گوش کند.

جریان انقلابی دانشجویی استان البرز بر حسب وظیفه خود مطالبات مردمی را نص العین خود قرار داده است و از دولتمردان می خواهد که به جای فرا فکنی و به حاشیه بردن مسائل اصلی کشور جوابگوی مطالبات مردم و دانشجویان باشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 27بهمن 96، کدمطلب:۶۶۷۴۶۹، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
چند روز دیگه که دوباره دولت تو اداره کشور مشکل یدا کنه باز یه ماجرای جدیدو علم میکه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین