پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیش از ۷۰ درصد از جمعیت کشور در دوران انقلاب حضور نداشته‌اند و جامعه فرهنگی موظف می‌باشند تا تفکر انقلابی را ترویج و بر ذهن نسل جوان تأثیرگذار باشند.

شعار سالسردار سرلشکر محسن رضایی ظهر پنج شنبه طی یک سخنرانی در میان نمازگزاران در مجموعه فرهنگی دشت بهشت گفت: اصحاب فرهنگی باید در این دوره از شرایط کشور احساس وظیفه کنند و اقدام به رفع مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند. وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از جمعیت کشور در دوران انقلاب حضور نداشته‌اند و جامعه فرهنگی موظف می‌باشند تا تفکر انقلابی را ترویج و بر ذهن نسل جوان تأثیرگذار باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: برخی از افراد با کمک عناصر بیگانه در تلاش هستند در حافظه تاریخی ما خلل ایجاد کنند.

سرلشکر رضایی یادآور شد: مقابله جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی اتفاقی بی‌سابقه بود.

وی تصریح کرد: اگر بر سه اصل ولایتمداری و کسب رضایت خدا و مردم تکیه کنیم به موفقیت خواهیم رسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، گفت: صدای انقلاب ما در دنیا پیچیده و دشمن با این موضوع مشکل دارد.

سرلشکر رضایی تصریح کرد: دشمن اگر لحظه‌ای به حمله نظامی به ایران فکر کند قطعاً با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی در پایان به لزوم راه‌اندازی انقلاب سوم فرهنگی تأکید کرد و گفت: باید با تمام توان به فکر راه‌اندازی انقلاب سوم فرهنگی همسو با اهداف دینی باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری البرز نامه ، تاریخ انتشار 4اسفند 96، کدمطلب: 2532، www.alborznameh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین