پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
دبیر دوم کمیسیون صنایع مجلس در مورد بحث‌های جدید مطرح‌شده مبنی بر پیگیری تفکیک وزارت صنعت و بازرگانی در دولت، گفت: کمیسیون صنایع با این مسئله مخالف است.

شعار سال: سید جواد حسینی کیا، در واکنش به بحث‌های مطرح‌ شده مبنی بر پیگیری تفکیک وزارت صنعت و بازرگانی توسطمسئولان دولتی، اظهار داشت: اکثر اعضای کمیسیون صنایع مجلس با این مسئله مخالف هستند و در جلسه‌ای که قبلاً‌ نیز با دولتی‌ها داشتیم، این موضوع را اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه در جریان ادغام وزارت صنعت و بازرگانی سابق، مدت زیادی طول کشید تا فرایندهای کار انجام شود، گفت: اگر قرار باشد این وزارتخانه‌ها از هم تفکیک شوند، باید دوباره مدتی را صرف تفکیک ساختمان‌ها و تهیه شرح وظایف کنند و به این ترتیب سه یا چهار سال زمان صرف خواهد شد.

دبیر کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: در حال حاضر برای انجام برخی امور فقط به یک مکاتبه با وزارت صنعت نیاز است، ولی اگر این وزارتخانه تفکیک شوند، باید با بخش‌های مختلف مکاتبه انجام شود که احتمالاً اجرای امور چند ماه طول می‌کشد.

حسینی‌کیا افزود: برای تفکیک وزارت صنعت و بازرگانی باید علاوه بر تفکیک ساختمان‌ها، چیدمان نیروی انسانی نیز تغییر کند که این مسائل بار مالی سنگینی را به دولت تحمیل می‌کند. در عین‌ حال، تعداد مدیران کل در هر استان افزایش خواهد یافت و تعداد معاونان وزارت صنعت نیز بیشتر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 4 اسفند 96، کد مطلب: 254170: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
دولت باید به فکر کوچک.کردن خود باشد نه اینکه با ایجاد وزارت های بی مورد فقط هزینه برای خود بتراشد به جای این کار وزارت گردشگری تاسیس کند تا بتوانیم همچون ترکیه درامد هایی در حد درامد نفت برای کشور تولید کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین