پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران درباره بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه گفت: این حضور را به عنوان یک پایان خوب برای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قلمداد می‌کنیم.

شعارسال: همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران گفت: پس از یک وقفه سه ساله در بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب این بازدید دستاوردهای خوبی را می تواند برای حوزه نشر و نمایشگاه کتاب تهران داشته باشد. اینکه عالی ترین مقام جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به امر کتاب و کتابخوانی و علی الخصوص نمایشگاه کتاب دارند، نشاندهنده دغدغه های اصولی ایشان در حوزه نشر است.

وی افزود: در این دیدار که در فضای صمیمی صورت گرفت فرصت پیدا شد که بخشی از ناشران عمومی مورد بازدید قرار بگیرند و تازه ترین تولیدات آنها بی واسطه مشاهده شود.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران به برنامه بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه اشاره کرد وگفت: برنامه بازدید ایشان در ساعات پایانی شب گذشته اعلام شد و تا آنجا که فرصت بود اطلاع رسانی به ناشران و غرفه داران صورت پذیرفت اما با توجه به ساعت بازدید که از ساعات ابتدایی صبح امروز صورت گرفت و در واقع قبل از شروع کار نمایشگاه کتاب بود.تعدادی از غرفه داران که در راهروهای انتهایی قرار داشتند مورد بازدید قرار گرفتند.

او اضافه کرد: پربسامدترین اتفاقات در حوزه کتاب و کتابخوانی از سوی رهبر انقلاب تبیین شده و علاقمندی شخصی ایشان به این حوزه و رصد دیدبانی این حوزه توانسته مسائل مختلف حوزه نشر را تبیین کند.

امیرزاده افزود: حضور یا عدم حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب طبیعتا موضوعی است که از طریق دفتر ایشان اعلام می شود و ما به عنوان مجری نمایشگاه کتاب تهران میزبان عالی ترین مقام کشور هستیم و هر گاه ایشان از این رویداد فرهنگی بازدید می کنند وجود ایجاد روحیه مضاعف در دست اندرکاران این رویداد می شوند. طبیعتا ما این حضور را به عنوان یک پایان خوب برای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قلمداد می کنیم و حتما مورد توجه این نکته هستیم که مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970221000375، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
نمایشگاه کتاب امسال خیلی با شکوه تر از قبل به خصوص با حضور رهبر انقلاب برگزار شده بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین