پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه جلسه وزیر نیرو و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر این هفته با موضوع تامین آب و برق مسکن مهر در ساختمان شیشه‌ای برگزار می‌شود، گفت: واحدهای مسکن مهر که آب و برق ندارند دسته بندی شدند.

شعار سال: میرمحمد غراوی در پاسخ به این سئوال که مسئولان وزارت راه و شهرسازی با حضور در وزارت نیرو قرار بود با چیت چیان در خصوص تامین آب و برق مسکن مهر جلسه‌ای داشته باشند،گفت: جلسه هفته گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی با وزیر نیرو در حد دید و بازدید با حضور تمام مسئولان بود و قرار شد در هفته جاری یک جلسه خصوصی میان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و چیت‌چیان وزیر نیرو در خصوص خدمات زیربنایی مسکن مهر برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که دید و بازدید عید در وزارت نیرو چه ارتباطی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی دارد، گفت: این دید و بازدید بهانه‌ای بود که راجع به مسائل مسکن مهر و خدمات زیربنایی (آب،برق) صحبت کنیم اما موضوع به دلیل حضور افراد و مسئولان مختلف این وزارتخانه میسر نشد بنابراین در این مراسم از وزیر نیرو درخواست شد که جلسه دیگری با یک فرصت دیگری در خصوص این مسائل برگزار شود.

غراوی ادامه داد: به هر حال در این مراسم مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از وزیر نیرو درخواست کرد یک جلسه در وزارت نیرو در هفته جاری برگزار شود تا هر چه سریعتر در خصوص تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تصمیماتی اتخاذ شود تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر هرچه زودتر تکمیل و تحویل شود.

وی اضافه کرد: قرار شده است که در هفته جاری از سوی وزارت نیرو ترتیب این جلسه داده شود.

*تمام واحدهای مسکن مهر که منتظر تامین آب و برق هستند دسته بندی شده اند

غراوی خاطرنشان کرد: تمام مشکلات واحدهای مسکن مهر در کشور که به دلیل نبود آب و برق منتظر تحویل مانده‌اند از سوی وزارت راه و شهرسازی و شخص مهرآبادی (قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر) دسته‌بندی شده و قرار شده است تا در جلسه مزبور با چیت‌چیان وزیر نیرو در میان گذاشته شود.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد: همکاری وزارت نیرو در خصوص تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر از سال گذشته آغاز شده است.

غراوی در پاسخ به این سوال که ظاهراً تعلل وزارت نیرو برای تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر درخواست آنها برای دادن بودجه و اعتبار جداگانه از سوی دولت به این وزارتخانه است، گفت: دولت منابع چندان زیادی ندارد که بخواهد بودجه جداگانه در نظر بگیرد اما با مصوباتی که دولت در خصوص مسکن مهر داشته است هم وزارت راه و شهرسازی و هم وزارت نیرو اصرار دارند که مشکل مسکن مهر را هر چه سریعتر حل کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین