پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آمدزایی از منابع گازی کشور مانند منابع نفتی در اولویت کمیسیون انرژی مجلس خواهد بود.

شعارسال: فریدون حسنوند روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: درآمد زایی از تمام ذخائر و منابع گازی کشور با یک چشم انداز 20 تا 50 ساله در حال برنامه ریزی است.

وی بیان کرد: علاوه بر گازرسانی به همه منازل مسکونی استفاده از این منبع بزرگ برای درآمد زایی بیشتر در اولویت است.

حسنوند وابسته شدن صنایع کشور به حوزه گازرسانی را ضروری دانست و گفت: در صورت اجرای این طرح علاوه بر افزایش ارزش افزوده و ارز آوری درامد گازی کشور مانند درآمد نفتی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه 18 هزار واحد صنعتی در کشور ظرفیت گاز سوزی را دارند گفت: با اجرای این طرح 2/7 میلیارد لیتر سوخت مایع صرفه جویی خواهد شد.

رئیس کمیسون انرژی مجلس عنوان کرد: با راه اندازی و فعالیت اوپیک گازی، ایران یک شرکت ملی قدرتمند و بزرگ در جهان برای رقابت در حوزه اوپیک خواهد داشت.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397 ، کدخبر: 83030314، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین