پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۴۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
محسنی بندپی درباره میزان و چگونگی پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت توضیح داد.
شعار سال : چالش نقدینگی امروز در بیشتر بخش های دولتی و خصوصی دیده می شود و بسیاری از صنایع با مشکلات بسیاری مواجه شده اند که این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

یکی از بخش هایی که این روزها حال و روز خوشی ندارد، حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و بهداشت و درمان است، صنعت داروسازی، بیمارستان ها و داروخانه ها همه با مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات روبرو هستند.

پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت به کجا رسید؟

بخش اعظم مطالبات شرکت های دارو و تجهیزات پزشکی مربوط به بیمارستان های دولتی است، بیمارستان ها و داروخانه ها به دلیل اینکه بیمه ها با چالش نقدینگی روبرو هستند و مطالبات آنها را پرداخت نمی کنند، دچار مشکل شده اند و این مسئله موجب بروز کمبودهای دارویی و بی پولی شرکت های داروسازی برای تولید دارو شده است که دود آن در نهایت به چشم مردم می رود.

 در پی بروز مشکلات در حوزه بهداشت و درمان و بروز کمبودهای دارویی، نشست مشترک علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با وزرای بهداشت و صنعت و معدن و تجارت، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت و بانک مرکزی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ۱۳ شهریورماه برگزار شد.

در این نشست علی لاریجانی به ضرورت پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد.

حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت هفته آخر شهریور ماه درباره بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت گفت: سازمان تامین اجتماعی تا مهر ماه امسال چهار هزار میلیارد تومان از مجموع مطالبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را پرداخت می کند. 

7 مهر 97 رسید و به سراغ سرپرست وزارت رفاه رفتیم تا ببینم چقدر از مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد تا شاید این پول ها به وزارت بهداشت پرداخت و دردی از درهای مردم دوا شود.

پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت به کجا رسید؟

انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی  درباره میزان مطالبات پرداخت شده از سوی وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت بنابر اولتیماتوم داده شده مجلس گفت: از 4 هزار میلیارد تومان، هزار میلیارد تومان را پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: این هزار میلیارد تومان به صورت نقدی به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت و موجب تحرک خوبی شد.

سرپرست وزارت رفاه یادآوری کرد: مابقی مطالبات وزارت بهداشت طبق برنامه زمانبندی شده پرداخت خواهد شد.

امید است با پرداخت به موقع مشکلات بیمارستان ها، شرکت های دارو و تجهیزات پزشکی حل شود و در دوران تحریم ها مردم دچار مشکل در حوزه سلامت نشوند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 8 مهر 1397 ، کدخبر:6682773  ،www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ا.ف75
ماشالله اینقدر نظارت وپیگشیری توی کشور ما زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
به امید اینکه بدهی های تامین اجتماعی هم طبق برنامه ریزی پرداخت بشه.هرچند که همین الان هم خیلی دیره و این پولها ارزش قبل رو نداره.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
معلو نیس کی میخوان تکلیف این همه بدهی معلوم کنن م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
چقد بهم بدهکارن :/ اینهمه پول اخه از کجا میاد :/ انقد تو این مدت اخبار از بدهکاری دولت و سازمانها بهم خوندیم تهش نفهمیدیم از کجا اومده م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین