پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برمی گردد.
شعارسال:نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برمی گردد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در همدان اظهار کرد: بر خلاف روند بررسی قانون بودجه، در قالب ماده 110 تغییرات متفرقه، در هیات دولت مصوب شده بود که مبلغ 3200 میلیارد تومان از درآمد حاصل از فروش نفت که به شهرداری‌های کشور اختصاص داشت، در راستای هدفمندی یارانه‌ها هزینه شود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی مشکلات عدیده در شهرداری‌های کشور به ویژه در شهرهای کوچک، در این زمینه ضمن مکاتبه با رئیس مجلس موارد مهم از جمله اینکه این مصوبه در بودجه 97 برخلاف روال مصوبات قانون بودجه سنواتی که باید تمام در صحن علنی مجلس طرح و پس از اخذ دوسوم آرا به صورت مصوبه لایحه بودجه درآید، قرار نگرفته بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با یادآوری مشکلات موجود در جامعه کارگری در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موضوع به صورت طرح یک‌فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح و با اکثریت آرا مصوب شد.

وی تاکید کرد: بر اساس این مصوبه، هیات دولت موظف است در اسرع وقت نسبت به بازگرداندن مبلغ 3200 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدام کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار7اردبیهشت 97، کدخبر: 13970507001146، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین