پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران می‌گوید: تعداد واگذاری املاک به مدیران گذشته شهر تهران بیش از 200 ملکی است که شهردار تهران می‌گوید.

شعارسال: پیروز حناچی در یکی از جلساتی داخلی با مدیران شهری از در اختیار داشتن خودرو و واحد مسکونی 200 مدیر سابق شهری خبر داد .

به گفته حناچی چرا 200 واحد مسکونی و خودروی سازمانی در اختیار افرادی باشد که چندین نسل از مدیریت و همکاری ایشان در شهرداری می‌گذرد، اما همچنان در منازل مسکونی شهرداری ساکن هستند و از خودروهای شهرداری استفاده می کنند، تمامی این موارد باید ساماندهی شوند.

محمود میر لوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و یکی از اعضایی که پیگیری هایی بیشتری درخصوص واگذاری املاک انجام داده است به اسکان نيوز می گوید: واگذاری ها بیش از 200 ملکی است که شهردار تهران اعلام کرده است. این واگذاری ها بخشی از 2 هزار واحدی است که پیش از این اعلام کردیم.

متاسفانه این املاک به دو بخش از مدیران بیشتر واگذار شده است یکی مدیران سابق شهرداری و دیگری مدیران بخشی که باید از از این املاک مراقبت می کردند و حساب وکتاب های این املاک را نگه می داشتند.

این عضو شورای شهر تهران می گوید: برای احقاق حق شهروندان و شهرداری می تواند اجاره بهای زمانی که این افراد در این خانه ها مستقر بودند را مشخص و از آنها دریافت کرد و در صورت تمایل دو طرف اجاره نامه جدید تنظیم شود در غیر این صورت ملک تخلیه شود .

وی در پاسخ به این پرسش که اگر برخی مدیران، رفتار یکی از اعضای شورای شهر سابق را در برابر تحویل ملک شهرداری انجام داده و حاضر به تخلیه نباشند چه راهکاری پیش بینی شده است گفت: در این مدت 200 حکم قضایی صادر شده است و به همین دلیل ازدادسرای شعبه 37 تشکر کردم. اما این که چقدر این احکام اجرایی شده اطلاعی ندارم .


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 26دی 1397 ، کدخبر: 17054،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین