پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۲۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
استاندار تهران گفت: برخی استان ها آمادگی تامین گوشت سفید پایتخت را دارند و واردات گوشت قرمز نیز طی چند روز آینده ادامه دارد و جای نگرانی نیست.

شعار سال: انوشیروان محسنی بند پی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح یک فروشگاه زنجیره ای در شهر اندیشه از تلاش برای تامین مایحتاج ضروری مردم درآستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش ما تامین مایحتاج عمومی و اقلام اساسی مردم در روز های پایانی سال است و برای تنظیم و ساماندهی بازار جلسات برگزار شده و نمایشگاه های بهاره نیز در استان تهران و همچنین در هر یک از شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان های استان تهران نیز بنا به تشخیص فرمانداران می توان تعداد نمایشگاه و فروشگاه های بهاره را برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان افزایش داد.

استاندار تهران اضافه کرد: در نمایشگاه های بهاره اقلام و کالاها با تخفیف ۱۰ الی ۳۰ درصد با کیفیت و قیمت مناسب برای مردم عرضه خواهد شد و اجناس عرضه شده در این مراکز نیز تحت نظارت سازمانهای تعزیرات و نهادهای نظارتی خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 9 اسفند 97، کد مطلب: 4555740: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین