پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
شهردار تهران گفت: حادثه ریزش ساختمان پلاسکو درس عبرت بزرگی برای ضرورت توجه به نوسازی در بافت های فرسوده است.

شعارسال: پیروز حناچی عصر دوشنبه در مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تجارب زیادی برای ضرورت توجه به نوسازی در کشور داریم افزود: حادثه زلزله بم نمونه دیگری است که این سوال را ایجاد کرد که اگر زلزله ای مشابه در کشور رخ بدهد چه بلایی بر سر مردم می آید البته زلزله بم جز زلزله های نادر بود.

شهردار تهران در ادامه به خطرات پیش روی تهران نیز گفت: بررسی گسلهای تهران حکایت از آن دارد که زلزله ناشی از گسل جنوبی تهران در ری خرابی و کشتار بزرگی را رقم خواهد زد که البته بخشی از آن به دلیل بافت فرسوده جنوب تهران است.

وی به نوسازی محله نواب تهران اشاره کرد و افزود: قبل از پروژه نواب در مباحث دانشگاهی اتصال چمران به سایر بزرگراه ها نادیده گرفته می شد و کاری غیرعملی شناخته می شد اما نواب را ساختیم و کار بزرگی هم برای اولین بار شکل گرفت.

شهردار تهران ادامه داد: مطالعه ای که در خصوص نواب شده است نشان داد که میانگین استقرار خانواده ها در این منطقه 3 تا 5 سال است.

وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد عموما مجردها و کارمندان دولت در آن زندگی می‌کنند و از داخل نواب به طور کلی کیفیت زندگی بیرون نمی آید.

حناچی افزود: از تجربه نواب باید درس گرفت و البته درس هم گرفته ایم و امروز می‌دانیم که بدون توجه به منافع ذی نفعان نمی شود کاری را انجام داد.

مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران باحضور محمد اسلامیان وزیر راه و شهرسازی، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از شهرداران مناطق مختلف و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1398 ، کدخبر: 83305432: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
شما تامین مالی و حمایت راانجام بدین کسبه حودشون میدونن چیکار کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین