پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۰۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت آب و هوایی اظهار داشت: بعدازظهر امروز برای شهر تهران رگبار پراکنده و وزش باد و در شب مناطق شمال و شمال شرقی استان رگبار بیشتر و تندباد موقتی انتظار می‌رود.
شعار سال :رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران گفت: برای روزهای آینده به‌ویژه در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران دقایقی پیش  درباره آخرین وضعیت آب و هوایی اظهار داشت: بعدازظهر امروز برای شهر تهران رگبار پراکنده و وزش باد و در شب مناطق شمال و شمال شرقی استان رگبار بیشتر و تندباد موقتی انتظار می‌رود.

وی درباره پیش‌بینی روز سه‌شنبه گفت: در این روز آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در شب گاهی بارش‌های پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

صوفیانی در ادامه افزود: برای روز چهارشنبه آسمان کمی ابری خواهد بود و در شب وزش باد، رگبار و در برخی نقاط رعدوبرق، باد و گردوخاک مشاهده می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان تهران آسمان را در آخر هفته نیمه‌ابری دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:6خرداد1398،کدخبر:13980306000368،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین