پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:بنرهایی که در عرشه پل‌ها وجود دارد خود آمریکایی‌ها نیز معترض به این اتفاق‌ها در داخل کشورشان هستند و ما نیز چیزی به این مطالب اضافه نکرده‌ایم.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی، درباره تبلیغات ضد آمریکایی که در سطح شهر منتشر شده است اظهار داشت: در این رابطه سازمان زیباسازی کار غیرمتعارفی انجام نداده است.

وی افزود: بنرهایی که در عرشه پل‌ها وجود دارد خود آمریکایی‌ها نیز معترض به این اتفاق‌ها در داخل کشورشان هستند و ما نیز چیزی به این مطالب اضافه نکرده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره جبهه‌گیری بعضی از افراد درخصوص تبلیغات ضدآمریکایی گفت: چرا وقتی که در نیمه شعبان شهر را از تصاویری پرکردند این حرف‌‌ها را نمی‌زدند. امریکایی‌ها این همه نسبت به کشور ما جنایت، خیانت و دشمنی کرده است و جملاتی که امروز در سطح شهر مشاهده می‌کنیم خودشان عنوان کردند و این جملات در کشور ما بازنشر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12 تیر 95 ، کد مطلب: 13950412000636: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین