پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ارائه وام ۴۰ میلیون تومانی به تاکسیران‌ها برای اسقاط تاکسی‌های فرسوده خبر داد.
شعار سال:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ارائه وام ۴۰ میلیون تومانی به تاکسیران‌ها برای اسقاط تاکسی‌های فرسوده خبر داد.

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، با اشاره به وجود ۳۵ هزار تاکسی فرسوده در تهران اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جدا از موضوع آلایندگی و صرفه اقتصادی آن، به گونه‌ای نیست که برای رانندگان کسب درآمد کند، از این رو اشتغال رانندگان در معرض تهدید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان تاکسیرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیرعامل صندوق مهر کارآفرین و شرکت ایران خودرو انجام شده و صندوق مهر کارآفرین برای تأمین مالی ۱۰ هزار خودرو اعلام آمادگی کرده است.

امامی امین تصریح کرد: بر این اساس ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی صندوق مهر کارآفرین به عنوان هزینه این طرح لحاظ شده است تا وام ۴۰ میلیون تومانی در اختیار رانندگان قرار گیرد و ۶.۵ میلیون تومان نیز هزینه اسقاط خودرو و مقداری نقدینگی راننده باشد.

او افزود: قرار است ایران خودرو تعداد خودرو‌هایی که تا پایان سال می‌تواند تأمین کند را ارائه کند و این موضوع به صورت تکمیلی هفته آینده بررسی خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:25شهریور1398،کدخبر:898456،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
قبل از گرانی خودرو، تعداد زیادی از رانندگان تاکسی درخواست دادند ولی به درخواست شان اعتنایی نشد. اگر همون موقع طرح نوسازی اجرا می شد، الان این بنده خداها کلی جلو بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین