پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
سهم ایران در واردات نفت خام هند در مقایسه با پیش از برداشته شدن تحریم‌ها دو برابر شده است.

شعار سال: محسن قمصری، ‌مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آنا با بیان این مطلب گفت: ایران بعد از تحریم‌ها صادرات نفت خود را افزایش داده است. بازار هند نیز به عنوان یکی از بازارهای بزرگ صادرات نفت ایران پس از رفع تحریم‌ها مورد توجه قرار گرفت و بر همین اساس،‌صادرات نفت به این کشور افزایش یافت.

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: هند برای پرداخت پول نفت خریداری شده در زمان پسا‌برجام هیچ محدودیتی ندارد و پرداخت‌ها بدون مشکل انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عراق با پشت سر گذاشتن عربستان به بزرگ‌ترین صادر‌کننده نفت به هند تبدیل شده است،‌افزود: هر کشوری به دنبال امضای قرارداد بیشتر برای فروش نفت خام خود است بنابراین عراق نیز از فرصت افزایش تولید نفت خود استفاده کرده و صادراتش را به سایر کشورها ،از جمله هند گسترش داده است.

قمصری به افزایش صادرات نفت ایران به اروپا نیز اشاره کرد و گفت:صادرات نفت به این کشورها با رفع موانع با سرعت در حال افزایش است و در حال حاضر به 500 هزار بشکه در روز می‌رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 6 مرداد 95 ، کد مطلب: 126750: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین