پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف روز گذشته اعلام کرده است که در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کنند.
شعار سال: رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف روز گذشته اعلام کرده است که در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کنند.

محسن هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بارش برف در روز گذشته و ایجاد مشکلاتی برای تردد شهروندان افزود: در این جلسه شهردار تهران گزارش مشکلات روز گذشته شهر را ارائه دادند و اعلام کردند که در این خصوص در حال انجام بررسی‌های لازم هستند تا اگر مقصری در این باره وجود داشت با او برخورد لازم انجام شود. اگرچه دلایل دیگری از جمله حواشی ناشی از گران شدن بنزین هم وجود داشت که با تلاش مجموعه همکاران شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور خوشبختانه امروز وضعیت معابر تهران مناسب است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت بنزین ناشی از کاهش ارزش پول، افزایش قاچاق بنزین و مصرف بی‌رویه بوده است، اظهار کرد: البته گران شدن بنزین پیامد‌هایی نیز برای مدیریت شهری دارد که یکی از آن‌ها افزایش تقاضای استفاده از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو و اتوبوس در ساعت پیک تردد است که باید نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی اقدام کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید بخشی از درآمد‌های بنزین صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود که متاسفانه این مهم در دوره‌های قبل رخ نداده است، ادامه داد: روز گذشته نامه‌ای با امضای ریاست شورا به جهانگیری ارسال کردیم و خواستار تشکیل کارگروه ویژه ناوگان اتوبوس و مترو شدیم و به نظر می‌رسد بتوانیم در راستای این مهم گام برداریم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 آبان 1398، کدخبر: 98082616657 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
اگر اتوبوس و مترو رو رایگان هم بکنند، باز کم کاری و اجحاف در حق مردم صورت گرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
متاسفانه به حمل و نقل عمومی در شورای جدید کوچکترین توجهی نشده
شورای اصلاح طلب به جز بازی اسم و فامیل چه کاری انجام داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین