پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
وزیر نفت در نشست امروز شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا، گزارشی از اجرای طرح‌های تولید نفت از میدان‌های مشترک را به اطلاع اعضا رساند.

شعار سال :وزیر نفت در نشست امروز شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا، گزارشی از اجرای طرح‌های تولید نفت از میدان‌های مشترک را به اطلاع اعضا رساند.

 در نشست امروز (شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه برگزار شد، پیشنهاد سازمان مالیاتی برای تسریع و تسهیل انجام امور مؤدیان مالیاتی تصویب شد.

براساس این مصوبه، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم سال ۹۸ و سررسید پرداخت آن برای کلیه مؤدیان مالیاتی تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین شد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز در این نشست، گزارشی از اجرای طرح‌های تولید نفت از میدان‌های مشترک را به اطلاع اعضای شورا رساند.

موضوع افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات، دیگر دستور نشست امروز شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی بود که تصویب شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش،تاریخ انتشار:20اردیبهشت1399،کد خبر:98395،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین