پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهر ه برداری متروی تهران و حومه، اهمیت رعایت موارد ایمنی در مترو بخصوص در هنگام سوار و پیاده شدن از قطار، مهمترین مواردی است که مسافران باید به آن توجه کنند.

شعار سال: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهر ه برداری متروی تهران و حومه، اهمیت رعایت موارد ایمنی در مترو بخصوص در هنگام سوار و پیاده شدن از قطار، مهمترین مواردی است که مسافران باید به آن توجه کنند. در همین راستا این شرکت با اجرای پیام های نوشتاری ایمنی بر روی دیواره ی زیر سکوی حریم ریلی ایستگاه ها در نظر دارد تا توجه مسافران را در هنگام سوار و پیاده شدن به قطار جلب کرده تا سفر ایمنی تری داشته باشند.

اجرای نمونه کار بر دیواره زیر سکو  تاکنون در ایستگاه های خط یک؛ سعدی، شهید مفتح، شهدای هفت تیر، طالقانی، شوش، مصلی امام خمینی(ره)، شهید همت و شهید حقانی و در خط سه ایستگاه شهید بهشتی در خط شش ایستگاه های دولت آباد، کیانشهر، بعثت، میدان شهدا و امام حسین(ع) و درخط هفت ایستگاه بسیج در اجرا شده است.

گفتنی است این طرح در تمامی ایستگاه های خطوط ۷ گانه متروی تهران و حومه انجام خواهد شد.

اجرای پیام های نوشتاری ایمنی بر روی دیواره ی زیر سکوی حریم ریلی ایستگاه ها

اجرای پیام های نوشتاری ایمنی بر روی دیواره ی زیر سکوی حریم ریلی ایستگاه ها

 شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری ریل‌نیوز ، تاریخ انتشار 7تیر    99، کد خبر: 27757،www.rail-news.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین