پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۴۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از دیوار نوشته‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز نصب شده در سطح شهر، طی ۷ ماه اول سال ۹۹ خبر داد.

شعارسال: علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر گفت: براساس ماده ۹۲ قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته ای روی دیوار ها در معابر عمومی به جز اماکنی که شهرداری آنها را مجاز شناخته، ممنوع است و هرگونه نصب تبلیغات و دیوار نویسی های غیر مجاز نقص آشکار حقوق شهروندی است و به طور جدی با آن برخورد می شود.

برخورد با صاحبان برچسب های تبلیغاتی

 وی افزود: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۶۰ هزار مربع از دیوار نویسی‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی غیرمجاز از سطح مناطق ۱۳ گانه شهر پاکسازی شده است که در این میان بیشترین میزان پاکسازی در مناطق ۲ و ۳ که بیشترین مساحت را نیز دارا هستند، انجام شده است. 

 مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، نیروهای پاکبان خدمات شهری بطور جدی این امحا را به صورت روزانه انجام می دهند و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای برخورد با صاحبان این تبلیغات در مرحله اول اخطاریه به آنها  ابلاغ می شود تا نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و در صورت عدم پاکسازی و امحا توسط صاحبان تبلیغات، این پاکسازی ها توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.

همت پاکبانان مشهدی

 صحراگرد گفت: در سال ۹۸ نیز با همت پاکبانان پرتلاش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، بالغ بر ۲۰۳ هزار متر مربع دیوار نویسی و تبلیغات غیر مجاز از سطح شهر مشهد پاکسازی شد.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
هرچی میگذره حس میکنم داریم اون فرهنگ قدیمی خودمون رو از بین میبریم و خرده ارزش ها جای اون هارو میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
واقعا چقدر چهره شهر رو زشت میکنن و در این زمینه باید خیلی باهاشون بد برخورد بشه و براشون جریمه بریده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
ای کاش مسائل مهم تر از این هارو در شهر میدید و اون هارو پیگیری میکردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین