پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
شهردار بندرعباس در نوعی سیاست فرار به جلو و حضور مجدد و مثبت در افکار عمومی، اقدام به ارایه و انتشار خبر افتتاح هفتمین تقاطع غیرهم‌سطح نایبند تا پایان سال، نموده است. از جناب شهردار باید درخواست نمود که گزارش عملکرد خود در خصوص ساماندهی به وضعیت زن سرپرست خانواری که خانه اش را روی سرش خراب کرده اند را بدهد. منتظریم آقای شهردار
شعار سال: عباس امینی‌زاده در بازدید از این پروژه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روز‌های اخیر بتن‌ریزی عرشه تقاطع غیرهم‌سطح نایبند شروع شده و با اتمام آن، مراحل پایانی برای بهره‌برداری از این پروژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری شهروندان قرار بگیرد، افزود: این تقاطع به عنوان هفتم تقاطع غیرهم‌سطح شهر بندرعباس، دسترسی بلوار پردیس به آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی را میسر می‌کند.

شهردار بندرعباس ضمن قدردانی از مردم محله نایبند به منظور همراهی در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: بتن‌ریزی عرشه شرقی این تقاطع به طول ۹۰ متر، با حجم ۱۲۲۰ متر مکعب بتن، در یک مرحله انجام شده و بزودی نیز عملیات بتن‌ریزی عرشه غربی این پروژه انجام می‌شود.

امینی‌زاده با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهم‌سطح نایبند ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: اجرای چهار راست‌گرد این تقاطع نیز بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز عنوان کرد: طی چند سال اخیر با همت مجموعه عمرانی شهرداری بندرعباس موفق به بهره‌برداری از شش تقاطع غیرهم‌سطح محمد رسول‌ا...، رسالت، شهدای غواص، ولیعصر، شهید بهشتی و زیرگذر ابوموسی شده‌ایم.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه علاوه بر تقاطع غیرهم‌سطح نایبند سه تقاطع غیرهم‌سطح دیگر شامل مهرگان، قدس و پیامبر اعظم نیز توسط مجموعه عمرانی شهرداری بندرعباس به صورت همزمان در حال اجرا است، ادامه داد: عملیات عمرانی این تقاطع‌ها با روند قابل توجهی در حال انجام است.

این مقام مسئول عنوان کرد: علاوه بر این پروژه‌های در حال اجرا، مطالعات مربوط به دو تقاطع غیرهم‌سطح دیگر نیز در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 9 آذر 1399، کد خبر: 1003200،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
مردم به شدت از دست اقای شهردار بندرعباس به شدت گله مند هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین